Ik ben op zoek naar een nieuwe behuizing ter vervanging van mijn oude CM690. Het ding begint echt oud te worden en begint te ratelen. Momenteel heb ik er een 240mm en een 120mm radiator in zitten, twee videokaarten en een slootje harddisks.
Het eisenpakket is namelijk wel behoorlijk strak.
- Maximale hoogte 550mm
- Ruimte voor ATX moederplank
- drie 5.25" slots (1x dvd, 1x X-Fi module, 1x fancontroller)
- ruimte voor 2x240mm radiators
- ruimte voor 1 harde schijf
- uiteraard zo goedkoop mogelijk, maar in principe staat het budget vast op 150 euro.
- zwart zonder veel toeters en bellen.
Heeft iemand enig idee?
pluspunten zijn natuurlijk veel bevestigingspunten voor alle waterkoelingsonderdelen aan de binnenkant, ruimte voor grote videokaarten (ik heb een stuk uit de 5.25" bracket moeten zagen om mijn oude videokaart passend te krijgen, dat wil ik niet nog een keer doen
)
Ik heb zelf natuurlijk ook al gekeken, maar ik vindt voornamelijk cases waarbij er slechts ruimte is voor 1x240mm radiator, of dat er bijvoorbeeld slechts twee 5.25" sloten beschikbaar zijn.
mogelijkheid voor stoffilters.
Het eisenpakket is namelijk wel behoorlijk strak.
- Maximale hoogte 550mm
- Ruimte voor ATX moederplank
- drie 5.25" slots (1x dvd, 1x X-Fi module, 1x fancontroller)
- ruimte voor 2x240mm radiators
- ruimte voor 1 harde schijf
- uiteraard zo goedkoop mogelijk, maar in principe staat het budget vast op 150 euro.
- zwart zonder veel toeters en bellen.
Heeft iemand enig idee?
pluspunten zijn natuurlijk veel bevestigingspunten voor alle waterkoelingsonderdelen aan de binnenkant, ruimte voor grote videokaarten (ik heb een stuk uit de 5.25" bracket moeten zagen om mijn oude videokaart passend te krijgen, dat wil ik niet nog een keer doen
Ik heb zelf natuurlijk ook al gekeken, maar ik vindt voornamelijk cases waarbij er slechts ruimte is voor 1x240mm radiator, of dat er bijvoorbeeld slechts twee 5.25" sloten beschikbaar zijn.
mogelijkheid voor stoffilters.