Opstelling 5.1 speaker

Pagina: 1
Acties:

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38
Ik zit met een vrij onhandige woonkamer situatie waarbij ik de TV niet recht naar voor de bank kan zetten, we zitten echter wel meestal er recht voor maar dan in 1 hoek van de bank.

Mijn front speakers heb ik daardoor nu vlak bij elkaar staan (naast de TV) maar wat is nu de beste of betere oplossing in mijn situatie? Hierbij een schets van mijn huidige opstelling.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/--buQ9nAbCWI/VFN-aAdb5UI/AAAAAAAAOmY/-E6jMTWD6Ik/w943-h663-no/Untitled.png

Het staat nu al een tijdje zo en ben redelijk tevreden maar ik wil wellicht mijn front speakers vervangen door 2 A25's en die passen ook niet meer op het kastje onder het tv-scherm dus dan zou ik rechtsvoor al iets anders moeten doen.

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:29

Patrick89

PSN : Gamesource

De deur verplaatsen niet gewoon een optie ?
Welk programma gebruik je ! Wel handig.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• Fuske
Patrick89 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:25:
De deur verplaatsen niet gewoon een optie ?
Welk programma gebruik je ! Wel handig.
Deur verplaatsen...Ja over nagedacht destijds maar helaas zit er in de aanliggende ruimte een meterkast in de weg 8) .

Tekening is met visio gemaakt

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Enige optie die je hebt is het verplaatsen van de rechter front naar de andere kant van de deur zodat je speakers een vierkant vormen. Dat je niet in het midden zit hoeft geen groot probleem te zijn, mits je genoeg instelmogelijkheden hebt op je receiver. Die kan rekening houden met waar je zit en dus het volume uit de links achter zachter laten klinken dan rechts achter, bijvoorbeeld

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Idd deur verplaatsen :p

Rechter front naast de deur zetten op een standaardje, op gelijke hoogte als de rear dus. Misschien dat je tv dan een tikje naar rechts kan nog

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een minder traditioneel voorstel. Waarom de bank tegen die muur? Draai de bank 90 graden naar rechts en verplaats het tv/audio meubel naar de muur aan de rechterkant.

• Fuske
S1NN3D schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:46:
Een minder traditioneel voorstel. Waarom de bank tegen die muur? Draai de bank 90 graden naar rechts en verplaats het tv/audio meubel naar de muur aan de rechterkant.
Past helaas net niet met de deur, dan moet er een andere bank komen.. :/
Pagina: 1