Ervaring Belkin screenprotector apparaat bij Amac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2023
Mijn moeder wilt graag een screenprotector op haar 5S. Ik heb afgelopen donderdag een Bodyguardz exemplaar geplaatst en al zit hij perfect gepositioneerd zonder stofje, ondanks veel moeite toch wel echt vol onder de (net te grote) bubbels. We wonen erg ver uit elkaar dus maakt het extra belangrijk om te slagen en ik krijg de kriebels het nogmaals te doen eerlijk gezegd.

Lang verhaal kort: ik zag (op iCulture, maar ook op Amac Nieuws - Belkin TrueClear Pro Screenprotector) dat Amac screenprotectors plaatst met een machine.
Dit lijkt me perfect voor haar (en mijn zenuwen).

Ik vroeg me af wie hier al ervaring mee heeft.

Wat ik graag wil weten is:
- Is het echt zo perfect, bubbeloos/stofvrij, geinstalleerd?
- Er wordt veel over de methode gesproken, maar hoe verhoudt de protector zelf zich t.o.v. bijv. Bodyguardz Ultratough/Zagg etc en vergelijkbare beschermers. Is het kwalitatief wel wat of gaat het meer om het gemak van aanbrengen? Het betreft de Belkin TrueClear Pro Screenprotector.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot op heden nog geen reactie gehad? Heb namelijk de zelfde vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb er toevallig gister 1 laten plakken. Voor het toestel van mijn vriendin zit hij er al wat langer op (maand of 3 denk ik).

De protector is van gemiddelde kwaliteit. Hij krast redelijk snel en is erg gevoelig voor vingerafdrukken. De vingerafdrukken zijn er ook niet altijd even lekker van af te poetsen.

Dat apparaat plakt ze er wel superstrak op. Geen stof op bubbeltjes zichtbaar na de aanbreng. Ook de ring van de homebutton en dergelijke zitten erg netjes gecentreerd. Het valt daardoor ook bijna niet op dat er een protector opzit. De prijs is onlangs wel van 12,50 verhoogd naar 14,95. Ik vind het erg veel geld voor de kwaliteit die je krijgt.

Die van mijn vriendin is echt redelijk beschadig en persoonlijk vind ik het er erg pauper uitzien. Maar de protector doet verder wel goed zijn werk.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 20:57
Deze machine die de screenprotectors plaats doet het erg goed. De kwaliteit van de screenprotectors is zoals BillSpaarbank ook al zegt niet super goed. Persoonlijk zou ik tempered glass screenprotectors altijd boven normale screenprotectors verkiezen. Deze zijn overigens ook prima zelf aan te brengen en altijd bubble vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze bij Amac laten plakken op een iPhone 5c en op een iPhone 6. Beiden zitten er nu bijna 3 maanden op. Het zit er superstrak op inderdaad. Ik ben het niet met mijn voorgangers eens betreffende de kwaliteit. Op beide toestellen valt nog geen krasje te zien.

Zijn er dan geen betere? Vast wel, maar voor dagelijks gebruik voldoen beiden prima.