Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en enig sinds downloaden, dus games zoals watch dogs, far cry, minecraft, cod
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600 euro. Als het er iets boven is niet erg. Maar als het niet nodig is voor wat ik heb mag eronder ook of als ik juist iets duurders moet nemen voor zulke spellen hoor ik het graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dat niet. Misschien een domme vraag dit maar ik heb nog wel een oude laptop (3 jaar) Waar ook een i5 in zit weet 123 niet welke maar ik vroeg me af of ik die eventueel in mijn computer kan stoppen of gewoon een nieuwe zou kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee ben niet heel ervaren met dit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan dat de computer weinig lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Ja of Nee ligt aan het advies dat ik krijg.
Ik ga het samen met een vriend in elkaar zetten en windows 7 of 8 kan ik via school krijgen.
Een SSD koop ik er later bij.
Gamen, en enig sinds downloaden, dus games zoals watch dogs, far cry, minecraft, cod
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600 euro. Als het er iets boven is niet erg. Maar als het niet nodig is voor wat ik heb mag eronder ook of als ik juist iets duurders moet nemen voor zulke spellen hoor ik het graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dat niet. Misschien een domme vraag dit maar ik heb nog wel een oude laptop (3 jaar) Waar ook een i5 in zit weet 123 niet welke maar ik vroeg me af of ik die eventueel in mijn computer kan stoppen of gewoon een nieuwe zou kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee ben niet heel ervaren met dit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan dat de computer weinig lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Ja of Nee ligt aan het advies dat ik krijg.
Ik ga het samen met een vriend in elkaar zetten en windows 7 of 8 kan ik via school krijgen.
Een SSD koop ik er later bij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 176,90 | € 176,90 |
| 1 | ASRock H77M (standaard) | € 59,98 | € 59,98 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Adata ADATA 8GB premier DDR3 1600MHz SO-DIMM Retail | € 73,13 | € 73,13 |
| 1 | Cooler Master B600 V2 - 600W | € 46,- | € 46,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 631,91 | |