kerstuitverkoop hardwarewebwinkels

Pagina: 1
Acties:
  • 712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curseddonut
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03 14:46
Zoals de titel het al zegt, zullen hardware webwinkels een kerstuitverkoop of iets vergelijkbaars houden tijdens kerst?

Ik heb namelijk totaal geen ervaring met dit en ik sta op het punt om mijn eerste computer te kopen, maar vroeg me dus af of het beter is om te wachten tot kerst om wat centen te besparen :P . Ik heb ook geprobeerd te googelen maar ik kwam er niks wijzer uit.

Dus, zullen bepaalde webwinkels een kerstuitverkoop houden? Zo ja, op welke zal ik moeten letten?

edit: grammatica foutje

[ Voor 3% gewijzigd door Curseddonut op 31-10-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Ik verwacht dat niet. Als de keuze tussen lenen of sparen is, dan zeg ik spaar er voor. En als iets leuks nog net niet op de markt is dan zou je daar op kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

De prijzen worden met de kerst meestal extra scherp in de markt gezet door bepaalde bedrijven, of ze dan ook echt goedkoper zijn kan je dan zelf uitzoeken via de P.W.
Hoe langer je wacht hoe goedkoper het word 😈

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 10:40
Aan je post te zien ga je een kant en klare pc kopen? Vrijwel altijd is het voordeliger om er zelf 1 samen te stellen. Zelfs wanneer je er windows bij koopt en de pc door de winkel in elkaar laat zetten gaat dit goedkoper zijn EN beter gebalanceerd EN als je slim bent: dan wordt die ook uit hoogwaardige componenten opgebouwd! Misschien kan je beter een post maken in het desktop aankoop advies forum. (lees dan ook eerst het DAA beleid door!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curseddonut
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03 14:46
Ardjee schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:11:
Aan je post te zien ga je een kant en klare pc kopen? Vrijwel altijd is het voordeliger om er zelf 1 samen te stellen. Zelfs wanneer je er windows bij koopt en de pc door de winkel in elkaar laat zetten gaat dit goedkoper zijn EN beter gebalanceerd EN als je slim bent: dan wordt die ook uit hoogwaardige componenten opgebouwd! Misschien kan je beter een post maken in het desktop aankoop advies forum. (lees dan ook eerst het DAA beleid door!)
Nee, ik ben van plan om er een zelf in elkaar te zetten. Heb ook al gepost in de DDA forum maar vroeg me af of het verstandiger zou zijn om te wachten op een uitverkoop aangezien kerst vlakbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
Je zou eens kunnen kijken in de prijswatch wat de prijzen rond de maand december doen. Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee maar ik bedacht met het ineens.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Newegg bezorgt naar nederland, mischien heb je daar op black friday nog wat leuke deals.

[ Voor 11% gewijzigd door haarbal op 31-10-2014 11:20 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45
Als de dollar zo bezig blijft als de afgelopen tijd is alles duurder in december :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Sorry, maar dit is niet echt topic waardig. Topic gooi ik bij deze dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.