Gaming+mp3 is de Sb live 5.1 player goed hiervoor?

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 17:02

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Ik zit te denken om een Sb live 5.1 player aan te schaffen, is dit een goed id, aangezien ik graag game en mp3's luister?
THNX

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

ja

(beetje kansloos topic zo...)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hu, tja als iemand een beter alternatief heeft mag deze zich natuurlijk geroepen voelen deze eruit te gooien!! |:(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

wat voor games? 3d? 2d? wat voor speakers? 2? 2.1? 4? 4.1? 5.1? blabla...

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Ik heb voor redelijk geld een stel 5.1 speakers gezien, die lijken me dus wel wat.
De minimale frequentie was overigens 47 hz. ik ben denk ik een beetje verwend door m'n dopjes die 8hz voort kunnen brengen, maargoed.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
ff offtopic, Mren, waarom heeft morphius zijn goggles op??? 8-)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, een live 5.1 is leuk.

Een alternatief is een xfire 1024 van terratec.. Maareh. Daar loopt al best wel een topic over, hoor!

Hier deze is wel leuk:
Welke geluidskaart is op dit moment het beste?

en hier nog een:
SB Live 5.1 of Terratec DMX X-Fire

allemaal nog dagvers!! :)

[ot]
Brillen zijn "in"
en je dopjes komen echt niet tot 8Hzhoor. en al kwamen ze dat, dat hoor je niet |:(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 23:05 schreef steveman het volgende:
ff offtopic, Mren, waarom heeft morphius zijn goggles op??? 8-)
[topic=154445]

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 23:03 schreef steveman het volgende:
Ik heb voor redelijk geld een stel 5.1 speakers gezien, die lijken me dus wel wat.
De minimale frequentie was overigens 47 hz. ik ben denk ik een beetje verwend door m'n dopjes die 8hz voort kunnen brengen, maargoed.
Een goed stel?? Voor zeg onder de 1500 piek? show me!!

Tja, leuk dopjes van 8Hz, mijn versterker haalt lekker 3-200.000Hz :P lekker loos, 8Hz hoor je geeneens, laat staan dat je verwend bent...om nog maar te zwijgen over het feit dat die dingen dat nooit halen...

Verwijderd

Voor gewoon gebruik, fraggen en mp3 afspelen is de SB Live prachtig, maar voor puristen is een SB Live, wat voor tweakers een on-board-shit is.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 23:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Een goed stel?? Voor zeg onder de 1500 piek? show me!!

Tja, leuk dopjes van 8Hz, mijn versterker haalt lekker 3-200.000Hz :P lekker loos, 8Hz hoor je geeneens, laat staan dat je verwend bent...om nog maar te zwijgen over het feit dat die dingen dat nooit halen...
De toongenerator en freq. analyzer liegen niet hoor, ik wilde alleen ff kwijt dat die 47 herz mij een beetje hoog lijkt, dan mis je dus wel de 27 herzjes eronder u c??

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Op dinsdag 12 juni 2001 23:57 schreef steveman het volgende:

[..]

De toongenerator en freq. analyzer liegen niet hoor, ik wilde alleen ff kwijt dat die 47 herz mij een beetje hoog lijkt, dan mis je dus wel de 27 herzjes eronder u c??
8Hz uit oordopjes, tuurlijk, alleen dan zeker @ -43dB :P

Maar even ontopic: wat ga je eraan hangen en wat is je budget? Ik zou in ieder geval geen 5.1 setje kopen als je gaat gamen en mp3 gaat luisteren, ongeacht je budget.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 12 juni 2001 23:57 schreef steveman het volgende:

[..]

Waarom kick je zo enorm op de specs? Dat slaat echt helemaal nergens op. Mijn hifi-speakers komen tot 52Hz @-3db en het laag vind ik toch echt wel mooier dan van de dopjes die ik heb (ook mooie dure van sony).

Het geluid van de rest van de set is veel belangrijker dan het laagste punt dat-ie weergeeft |:(

Ik word daar ZOOOO moe van altijd. |:(

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Ok ik heb besloten te gaan voor de Xfire ik heb gelukkig een verkoper dichtbij gevonden (wist niet eens dat ie bestond). Maar de boxen er bij weet ik niet helemaal zeker, ik heb in de search enthousiaste geluiden gehoord over de Labtec Arena 515, maar of dit alleen maar zo is omdat deze mensen geen ander systeem hebben gehoord is mij onduidelijk.

Xfire + Arena 515, Good or Bad??

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 00:03 schreef JvS het volgende:

[..]

Waarom kick je zo enorm op de specs? Dat slaat echt helemaal nergens op. Mijn hifi-speakers komen tot 52Hz @-3db en het laag vind ik toch echt wel mooier dan van de dopjes die ik heb (ook mooie dure van sony).

Het geluid van de rest van de set is veel belangrijker dan het laagste punt dat-ie weergeeft |:(

Als ik naar info kijk van een produkt verklappen ze meestal alleen de specs, je moet toch ergens vanuit gaan...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

philips 2-500 :)
Vinnik vooral de sub wel vrij aardig van. Die va de arena schijnt nogal een bonkding te zijn, dat je niet kan regelen. Over creative wil ik het niet hebben >:)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Op woensdag 13 juni 2001 00:11 schreef JvS het volgende:
philips 2-500 :)
Vinnik vooral de sub wel vrij aardig van. Die va de arena schijnt nogal een bonkding te zijn, dat je niet kan regelen. Over creative wil ik het niet hebben >:)
Nee, doe dat alsjeblieft niet nee :)
Op woensdag 13 juni 2001 00:03 schreef JvS het volgende:

[..]

Anders ik wel. Niet dat specs niks zeggen, maar gewoon weinig. Dat neemt niet weg dat je met specs een speaker wel volledig kan beschrijven, alleen krijg je dan zoveel specs dat het niet te bevatten is. En ook al hou je het simpel, een mens kan toch niet de koppeling tussen de gegevens op papier en het gevoel dat een luidspreker veroorzaakt als je hem hoort. Dus daarom zal je toch echt naar een luidspreker moeten gaan luisteren in principe.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hmm die philips 2-500 heb je daar ook een url van van reviews (en specs ;) )

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 13 juni 2001 00:21 schreef steveman het volgende:
Hmm die philips 2-500 heb je daar ook een url van van reviews (en specs ;) )
met www.philips.nl kom je een heel end.

Hier een korte review:

speakertsetje et vier sattelietjes en een subje dat eindelijk een keertje NIET bonkt! (geloof me, heel wat belangrijker dan al die specs!). Sattelietjes die zowaar ook vrij aardig klinken.

Oh, en hier nog wat meer leuke dingen:

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=2-500"]Zoeken naar '2-500'[/url] >> [topic=155081]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Harrrrdstike bedankt. Ik ga voor de philips 2500 en de xfire. Helemaal!

Bedankt voor de adviezen (ja ook eventuele gemene kritieken)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
--Ik moet naar bed gaan, en geen onnuttige posts posten :) --

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 13 juni 2001 00:37 schreef arjanscholl het volgende:
Hertz, kilohertz t blijft moeilijk :)
Voor jou? of bedoel je dat wij ze hier door mekaar gooien? :?

• Hu9o
  • Laatst online: 08:43

Hu9o

Schokkend

Op dinsdag 12 juni 2001 22:59 schreef MREn het volgende:
ja

(beetje kansloos topic zo...)
*D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1