Mede-Tweakers,
ik zou graag jullie kritische blik over mijn beoogde M-ITX game PC voor in de huiskamer laten gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op TV (1080P)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Originele budget was €700,- maar met de nieuwe GTX970 ben ik bereid om wat meer te betalen voor meer performance, op dit moment zit ik rond de €850,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD en 3,5" harde schijf en Windows. Ook heb ik al een Xbox360 controller + receiver voor PC.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ding komt in de huiskamer, dus niet te veel herrie en een strakke behuizing (Node 304)
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoor graag of er op deze lijst nog slimme aanpassingen te doen zijn, om het misschien nog wat goedkoper te maken. Ik ga op dit moment voor 1x 8GB RAM zodat er ooit nog een tweede bij kan. De CPU koeler zou moeten passen in de behuizing, idem voor de videokaart.
EDIT: Mugen 4 in de lijst gezet
ik zou graag jullie kritische blik over mijn beoogde M-ITX game PC voor in de huiskamer laten gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op TV (1080P)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Originele budget was €700,- maar met de nieuwe GTX970 ben ik bereid om wat meer te betalen voor meer performance, op dit moment zit ik rond de €850,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD en 3,5" harde schijf en Windows. Ook heb ik al een Xbox360 controller + receiver voor PC.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ding komt in de huiskamer, dus niet te veel herrie en een strakke behuizing (Node 304)
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoor graag of er op deze lijst nog slimme aanpassingen te doen zijn, om het misschien nog wat goedkoper te maken. Ik ga op dit moment voor 1x 8GB RAM zodat er ooit nog een tweede bij kan. De CPU koeler zou moeten passen in de behuizing, idem voor de videokaart.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial BLT8G3D1608ET3LX0CEU | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 68,- | € 68,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 827,19 | |
EDIT: Mugen 4 in de lijst gezet