Mijn Game Pc (advies Nodig)

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

• Raymond767
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
hallo ik heb een vraag is deze samenstelling goed genoeg voor spellen zoals dayz en battlefield 3&4 . dit zijn mijn specs : AMD FM2 A10-6800K Quad Core 4,1GHz (ik neem deze want hier zit volgensmij een goeie grafische kaart bij in zag ik ook op internet en youtube) MSI FM2-A78M-E35 Crucial Ballistix Sport 8GB (of een tactical maar die is 10 euro duurder) DDR3-1600 600 Watt Cooler Master voeding (of 500 watt idk wat ik nodig heb) AMD Radeon HD7000 1GB (die zit er automatisch bij de pc)

dit heb ik trouwens van Gamepc.nl

alvast bedankt voor antwoord :)

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-03 12:43
Hallo ThaGamingCarrot,

Wijzen op beleid kan wel, maar dan wel aardiger (met linkjes enzo).
voor de duidelijkheid als je echt wil gamen moet je je pc zeker niet bestellen bij gamepc.nl

[ Voor 52% gewijzigd door br00ky op 30-10-2014 22:03 ]

• Weetikveel?
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2024
1 Maak een lijstje 2 wat is je budget,is zelfbouwen niet een optie, gamepc is overpriced.

Edit : komma vergeten

[ Voor 12% gewijzigd door Weetikveel? op 30-10-2014 21:59 ]

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-03 12:43
weetikveel? hem laten bouwen door bijv. afuture is nog slimmer dan bij gamepc.nl bestellen

• Weetikveel?
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2024
Tonkowonko schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:43:
weetikveel? hem laten bouwen door bijv. afuture is nog slimmer dan bij gamepc.nl bestellen
Is ook een optie

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste ThaGamingCarrot,
welkom op het forum. Om in dit subforum een topic te openen waar iedereen wat mee kan, wijs ik je graag op de regels die hier gelden, te vinden onder DAA beleid. Hier vind je alles om een goed topic te openen.

Verder zul je daarin lezen dat je verplicht bent zélf met een lijstje producten te komen. Uiteraard kan je dat van gamepc.nl, reviews: Desktop-BBG: september 2014 (of de nieuwe versie van november) of een andere site halen, maar zet het vervolgens wel in een zogenaamd Pricewatch lijstje. Hoe je dat doet vind je in de Handleiding Pricewatch. Je komt er dan ook vaak meteen achter dat het goedkoper kan als je zelf je pc samenstelt uit losse onderdelen. Eventueel zou je dat bij een webwinkel in elkaar kunnen zetten, maar je bent goedkoper uit.

Als laatste willen we bij het openen van een topic graag dat je alle vragen beantwoord die in beeld komen. Alleen zo weten we precies wat je nodig hebt, wat je al hebt, wat het mag kosten, of je wil gaan overklokken etc.

Aangezien dat nu allemaal ontbreekt sluit ik dit topic. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Als je je vervolgens aan deze paar regeltjes houdt, krijg je vast heel veel nuttig advies!

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.