Vliegtuig stoelen reserveren.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:50
Na de onmogelijkheid van het boeken van goede stoelen op de terugreis van onze Amerika reis vorig jaar ben ik benieuwd of er een echt stappenplan is om goede stoelen te boeken in een vliegtuig.

Bij ticketsites zie ik vaak alleen de optie om first / business class te boeken en dat gaat ook wel weer erg ver.
Nu vraag ik me af of het mogelijk is om direct premium economy te boeken bij een vlucht.
Om de een of andere vage reden krijgen de kleintjes het altijd voor mekaar om speciale stoelen te boeken in een vliegtuig dus ik heb de moed opgegeven om dat ook te blijven proberen (bij het van tevoren inchecken c.q. stoelen kiezen).

Niet alle maatschappijen bieden echter premium economy aan. Ik wil graag van tevoren die stoelen boeken maar waar kan dat zonder direct de hoofdprijs te moeten betalen? Toen ik op onze heenvlucht (Delta) de stoelen bij het inchecken erbij boekte (130 euro extra p.p.) ging ik eens kijken bij een ticketsite bij dezelfde vlucht twee weken later. Dan erbij boeken kost 450 euro per persoon (WTF? 8)7 ).

Die ruimte maakt de reis op een directe vlucht een stuk prettiger voor mij namelijk (1.94m).

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 30-10-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Bij KLM kon ik afgelopen mij een x aantal weken mijn stoelen al boeken voor zowel de heen als de terug vlucht. Aangezien ik 200 hele cm ben heb ik 75,- extra betaald voor beenruimte en op de terug weg een nooduitgang plek kunnen scoren

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Ik heb nu wat maatschappijen bekeken en het lijkt erop dat alleen KLM die service zo goed aanbiedt van tevoren. De andere maatschappijen blaffen van 48-uur voor vertrek kun je dit regelen (of 24 uur voor vertrek) maar dat doe ik dus mooi niet meer. Vorige keer waren al die stoelen al verkocht en ik zat PRECIES 48 uur voordat ik kon inchecken al te F5'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Nou precies wat ik al dacht... het is om te janken wanneer het erop aan komt.
Ik heb even doorgeklikt bij KLM, vlucht operated door Delta Airlines. En bij het inchecken kun je pas economy comfort boeken. Van tevoren dus helemaal niks. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:16
Soms kan het helpen om KLM even een tweet/FB bericht te sturen, vaak zijn er wel wat mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Rub147 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:26:
Soms kan het helpen om KLM even een tweet/FB bericht te sturen, vaak zijn er wel wat mogelijkheden.
Dat is inderdaad het overwegen waard.
Echter als het geen KLM vlucht wordt dan moeten er toch meer opties zijn? Die stoelen zijn er sowieso en ze hebben een betalende klant die ook WIL betalen voor extra beenruimte. Waarom zou ik dan moeten wachten met betalen tot 48 uur van tevoren om dat te horen dat alle plaatsen ingekocht zijn door een groep chinezen van 1.50m die toevallig ook die kant op moeten. Niet discriminerend bedoeld natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

of de delta app installeren, of volgende keer eens kijken wat het bij een reisbureau kost.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Downloader_NL schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:14:
Bij KLM kon ik afgelopen mij een x aantal weken mijn stoelen al boeken voor zowel de heen als de terug vlucht. Aangezien ik 200 hele cm ben heb ik 75,- extra betaald voor beenruimte en op de terug weg een nooduitgang plek kunnen scoren
Ik heb een keer gratis in die stoelen gezeten :D

Als je heel laat inchecked heb je een redelijke kans dat je daar terecht komt, want die stoelen worden als laatste gevuld. Je betaalt voor de garantie om daar terecht te komen, maar als die stoelen niet speciaal geboekt worden, worden ze alsnog gevuld.

Ik had toevallig dat geluk, helemaal vooraan de rij, kon mijn benen gestrekt vooruit leggen :P Vent naast me had inderdaad 75 euro extra betaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:01

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Grappig dat ik dit nog niet tegengekomen ben in dit topic:
http://www.seatguru.com/

Handig! Kan je beetje kijken waar je gaat zitten, en of je daarin past. Met mijn 1,90 ken ik het probleem van een voorzitter maar al te goed, het liefst een oud vrouwtje die bij neerploffen in de stoel acuut de leuning achterover in mijn knieen drukt. :-/

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Volgens mij kun je op de website van Delta ook inloggen met je boekingscode en daar al wel stoelen kiezen. steeds meer maatschappijen laten dat nu al toe vanaf 180 dagen oid voor vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:12
Hebben we het hier over een zitplaats kiezen waarbij het kaartje al gekocht is, of op het laatste moment een kaartje kopen en daarbij een zitplaats kiezen?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je bij een (goede) reisburo boekt kan je van te voren al plekken reserveren. Die reishandelaren loggen dan in het KLM (bv) boekingssysteem en zetten ze de ticket + plekken vast. Een stagiare of eentje die vers van de pers is, zal het via het bedrijfssysteem doen, dat werkt dan niet. Dit is wat ik meestal doe. Ik boek dan wel bij niet-keten reisburo waarvan men 3x denkt voordat je binnenstapt. Kost niks extra's.

Zo met de KLM deal weken twee plekken voor heen- en terugreis op de itinerary gezet en de klm actieprijs betaald.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vooraf betaal je inderdaad voor de zekerheid.

als je die zekerheid niet nodig heb kan je altijd bij incheck/op vliegveld even kijken/vragen naar upgrades,die kunnen dan erg leuke prijzen hebben :) al meerdere keren voor een erg leuke prijs business gevlogen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Typhone schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:24:
Nou precies wat ik al dacht... het is om te janken wanneer het erop aan komt.
Ik heb even doorgeklikt bij KLM, vlucht operated door Delta Airlines. En bij het inchecken kun je pas economy comfort boeken. Van tevoren dus helemaal niks. Zucht.
Dat kan wel maar je moet dan bij Delta geboekt hebben in plaats van bij KLM.

Wat je ook kunt doen is Delta bellen. In ieder geval kun je dit niet via de systemen van KLM voor elkaar krijgen totdat je aan het inchecken bent, maar via die van Delta wel.

Als de vlucht door KLM gedaan wordt is 't andersom.

[ Voor 21% gewijzigd door CyBeR op 03-11-2014 13:57 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39
CyBeR schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:55:
[...]

Dat kan wel maar je moet dan bij Delta geboekt hebben in plaats van bij KLM.
Afgelopen mei gewoon via de Delta App bij het inchecken meteen de gewenste stoelen gereserveerd.
De vlucht heen was met KLM en ook via KLM geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
2m05 hier, ik ken het probleem maar al te goed. Maar tot op heden heb ik dit altijd bij de balie van het desbetreffende vliegveld kunnen regelen, bij het inchecken. Ik zeg gewoon dat ik niet pas vanwege mn lengte, en dan krijg ik meestal bij een uitgang een stoel, of bij de nooduitgang, of aan het begin van de rij. Op Schiphol is het meestal zo gepiept omdat dat vaker voorkomt, in het buitenland moet het nog wel eens via-via :P

Ik was trouwens een keer in UAE (Dubai) waar ik deze tactiek ook probeerde bij Emirates. Er zat een of andere dude achter de balie die het systeem nog niet zo goed kende, dus die werd na 5 minuten steeds roder omdat het niet lukte om een andere stoel te reserveren. Hij zat iedereen te bellen, maar hij kwam er niet uit. Pakte hij op een gegeven moment een grote kaart en begon dingen over te schrijven uit mn paspoort. Ik zat stiekem te kijken wat dat voor kaart was, stond er een groot rolstoel logo op :D hij wou me gewoon als gehandicapt inboeken vanwege mn lengte. En net toen ie bijna klaar was, kwam iemand die wel wist hoe alles werkte en regelde een stoel bij de uitgang. Jammer, anders was het een mooi verhaal geweest voor op verjaardagen... gehandicapt verklaard vanwege mn lengte :')

[ Voor 4% gewijzigd door Widow op 03-11-2014 14:14 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:11

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb het ooit gehad met een vlucht in Azië van Hong Kong naar Singapore (Tiger Airways dacht ik). Ik ga op mijn plek zitten (geen speciale reservering gemaakt), blijk ik compleet klem te zitten (knieën in de stoel voor me, kont diep in de stoel). Dus maar even een stewardess geroepen, en die zag ook gelijk dat dit hem niet ging worden. Toen werd een oud echtpaartje bij de nooduitgang weggehaald en kon ik lekker met gestrekte benen zitten. Dat lukt op vluchten met veel Nederlanders jammer genoeg niet, want dan ben ik met mijn 1m87 maar gemiddeld en zijn er altijd wel mensen die langer zijn :(

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:56

Bestla

M/M -> V/F

Hoeveel stoelen zal het schelen als iedere stoel 7,5 cm meer knieruimte krijgt in een pak 'm beet A330 - 300?

Verhoog alle resterende stoelprijzen met het gemistte inkomsten percentage. Dat ben ik bereid te betalen, ik hoef geen bussinessclass behandeling, maar ik wil wel redelijk normaal zitten als er dik 9 uur gevlogen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:39
Bartjuh schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:07:
[...]

Ik heb een keer gratis in die stoelen gezeten :D

Als je heel laat inchecked heb je een redelijke kans dat je daar terecht komt, want die stoelen worden als laatste gevuld. Je betaalt voor de garantie om daar terecht te komen, maar als die stoelen niet speciaal geboekt worden, worden ze alsnog gevuld.

Ik had toevallig dat geluk, helemaal vooraan de rij, kon mijn benen gestrekt vooruit leggen :P Vent naast me had inderdaad 75 euro extra betaald :+
Dat is geheel onjuist. Deze stoelen worden niet zomaar gevuld, dat gebeurt alleen wanneer je vlucht overboekt is. Als dat het geval is, gaan ze gauw op zoek naar Platinum members die in Economy zitten. Zij krijgen waar mogelijk een zetel in Business en anders in Economy Comfort (ookal krijg je dat gratis als Platinum :+). Daarna hetzelfde voor Gold, dan gaan de Silvers naar Comfort en als er zelfs geen Ivories meer zijn om door te zetten is er een gelukkige die laat incheckt en alsnog een stoel in Economy Comfort kan bemachtigen. Als er genoeg plek is in Economy, doen ze dit echter niet. Dan roepen ze even vrolijk om dat je een Business stoel voor €2500 en een Economy Comfort-stoel voor €120 kan kopen en moet je het maar lekker uitzoeken.

edit:
Bestla schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:56:
Hoeveel stoelen zal het schelen als iedere stoel 7,5 cm meer knieruimte krijgt in een pak 'm beet A330 - 300?

Verhoog alle resterende stoelprijzen met het gemistte inkomsten percentage. Dat ben ik bereid te betalen, ik hoef geen bussinessclass behandeling, maar ik wil wel redelijk normaal zitten als er dik 9 uur gevlogen moet worden.
Heb het even nagerekend voor je, met de grove inschatting dat de grootte van stoel + beenruimte neerkomt op 128cm en 41 rijen met 8-abreast. Dan komt het neer op grofweg €50 per ticket meer.

[ Voor 19% gewijzigd door BeefHazard op 03-11-2014 17:17 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BeefHazard schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:10:
[...]

Dat is geheel onjuist. Deze stoelen worden niet zomaar gevuld, dat gebeurt alleen wanneer je vlucht overboekt is. Als dat het geval is, gaan ze gauw op zoek naar Platinum members die in Economy zitten. Zij krijgen waar mogelijk een zetel in Business en anders in Economy Comfort (ookal krijg je dat gratis als Platinum :+). Daarna hetzelfde voor Gold, dan gaan de Silvers naar Comfort en als er zelfs geen Ivories meer zijn om door te zetten is er een gelukkige die laat incheckt en alsnog een stoel in Economy Comfort kan bemachtigen. Als er genoeg plek is in Economy, doen ze dit echter niet. Dan roepen ze even vrolijk om dat je een Business stoel voor €2500 en een Economy Comfort-stoel voor €120 kan kopen en moet je het maar lekker uitzoeken.
Nooit gevlogen ofzo? Upgrades zijn echt een zeldzaamheid tegenwoordig bij KLM, tenzij je vriendjes bent met iemand die bij de airline werkt. Platinum members zitten sowieso al voorin aangezien die direct bij de stoelkeuze zonder extra moeite de eco comfort stoelen mogen kiezen en die weten ook wel van de hoed en de rand natuurlijk.
Heb het even nagerekend voor je, met de grove inschatting dat de grootte van stoel + beenruimte neerkomt op 128cm en 41 rijen met 8-abreast. Dan komt het neer op grofweg €50 per ticket meer.
Nooit gevlogen ofzo? 128 cm? Haal daar maar een halve meter van af.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 03-11-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:19

Dido

heforshe

Bestla schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:56:

Volgens SeatGuru heeft KLM op zo'n kist een seat-picth van 31", jij wilt er zo'n 3" bij, da's 10%.

Het grote probeem is natuurlijk dat het gros van de mensen genoeg beenruimte heeft, en botweg geen 10% extra gaat betalen voor die 7,5cm, dus boeken ze bij de toko die een extra ruijtje kwijtkan en dus minder vraagt. En dat is dan weer niet economisch gezond voor die maatschappij die jou 3"extra geeft.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Mijn vrouw heeft toegang tot Sabre, zo'n systeem waar reisbureau's mee boeken. Als ik daarmee boek kan ik altijd direct een stoel aangeven, tenzij je natuurlijk extra moet betalen. Dus volgende keer eens via reisbureau proberen ipv internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

CyBeR schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:30:
Nooit gevlogen ofzo? 128 cm? Haal daar maar een halve meter van af.
31 inch van voorkant van jouw stoel naar achtekant van de volgende is al een dikke 90 cm. En dan heb je nog het zitvlak van je stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dido schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:35:
[...]

31 inch van voorkant van jouw stoel naar achtekant van de volgende is al een dikke 90 cm. En dan heb je nog het zitvlak van je stoel.
Zo werkt seat pitch niet. Meet eens even of er bijna een meter aan beenruimte tussen je stoelen zit. (Hint: nee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
[...]

Nou nee :P 31" is 78cm, en daarnaast is pitch
Seat pitch refers to the space between a point on one seat and the same point on the seat in front of it.
Dus vaak gewoon vanaf de achterleuning tot de stoel voor je. En dat wordt vaak gemeten bij waar de stoelen gemonteerd worden op de rails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[...]

Seat pitch is vanaf de achterkant van de stoel vóór je, tot de achterkant van je eigen stoel, dus inclusief je zitvlak en rugleuning.

Meestal is die in economy 30-32 inch (76-81 cm), soms iets meer (33-34 inch), maar iig zeker geen 128 cm.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

CyBeR schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:36:
Zo werkt seat pitch niet. Meet eens even of er bijna een meter aan beenruimte tussen je stoelen zit. (Hint: nee.)
8)7

Ik lees verkeerd, en ik kan niet rekenen.

Maar goed, mij 10% schatting van hierboven klopt dus wel weer aardig als je er 7,5 cm bij wilt gooien.

(het is natuurlijk erg vreemd dat iemand hierboven er een vast bedrag van 50euro aan kan hangen, want volgens mij betaal je echt niet hetzelfd evoor je stoeltje als het naar Rome vliegt of aar Tokyo.)

[ Voor 21% gewijzigd door Dido op 03-11-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:13
Ik gebruik met m´n 1,94 vaak seatguru als ik vlieg, maar tegenwoordig vlieg ik steeds dezelfde route met dezelfde vliegtuigen en probeer ik gewoon nooduitgang te pakken of de gang. Kan je tijdens de reis gewoon benen in het gangpad slingeren. Ga er niet extra voor betalen als het slechts binnen europa is. Ik vlieg veel SAS en daar kunnen frequent flyers al bij het boeken kiezen, helaas vlieg ik net zo vaak. Verder kan je kijken of er stoelen zijn op de plek waar het vliegtuig smaller wordt richting de staart. Een keer naar America gevlogen in een BA 747, waarbij de laatste 3 rijen langs de ramen van 3 breed naar 2 breed gaat omdat de romp smaller wordt, niet genoeg ruimte over om 3 stoelen te plaats, maar genoeg ruimte om je stelten naast de stoel van je voorganger te leggen, onder het raampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft? Maar bij het online inchecken kun je ook vaak al je stoel uitkiezen, en anders is het een kwestie van vroeg op het vliegveld zijn want als je eerdere incheckt heb je ook meer kans op betere zitplaatsen.

Overigens heb je ook veel maatschappijen waar je extra bij kunt betalen voor het reserveren van een stoel, maar die bedragen lopen aardig op wanneer het echt goede zitplaatsen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
Ik vlieg vaak van Berlijn naar San Francisco, meestal met AirBerlin (want lid). Vervelende daar is dat ik het eerste deel van de vlucht (naar ORD of JFK) een stoel kan kiezen, maar voor het domestic deel niet. Gelukkig zijn de vliegtuigen in Amerika om de 1 of andere reden iets ruimer opgezet. Kies in ieder geval wel altijd een goede stoel uit; of extra betalen voor nooduitgang, of in het gangpad en dan lekker lastig zijn voor de stewardessen enz.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
CyBeR schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:30:
[...]

Nooit gevlogen ofzo? Upgrades zijn echt een zeldzaamheid tegenwoordig bij KLM, tenzij je vriendjes bent met iemand die bij de airline werkt. Platinum members zitten sowieso al voorin aangezien die direct bij de stoelkeuze zonder extra moeite de eco comfort stoelen mogen kiezen en die weten ook wel van de hoed en de rand natuurlijk.
Nee, slechts een keer of 60. Heb jij nooit gevlogen? Ik heb meerdere malen upgrades gehad, zowel bij het inchecken als eenmaal in de cabine. Zoals ik al zei gebeurt dat slechts wanneer de economy overboekt is. En nou gaan we even open deuren intrappen, misschien een van de weinige dingen waar jij wél goed in bent: Dat gebeurt inderdaad niet heel vaak.

*knip* doe eens niet

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 03-11-2014 19:55 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
wildhagen schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:39:
[...]

Seat pitch is vanaf de achterkant van de stoel vóór je, tot de achterkant van je eigen stoel, dus inclusief je zitvlak en rugleuning.

Meestal is die in economy 30-32 inch (76-81 cm), soms iets meer (33-34 inch), maar iig zeker geen 128 cm.
Ik dacht vooral de gewone beenruimte :p Daarom rekende ik er 50cm stoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:02
Bij de KLM (cityhopper) kan ik altijd dagen/weken van te voren een stoel kiezen via de app, soms wel meerdere keren per week even checken of er een betere stoel is. Moet wel zeggen dat de oranje seats en de nooduitgangen wel extra geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 10:18
Stoelen bij KLM/Delta kan je gewoon direct na het boeken selecteren. Dit heb ik meerdere keren bij vluchten naar/van Amerika gedaan waarbij de boeking meer dan 6 maanden voor vertrek gedaan was.

Nooduitgang / Economy Comfort kost inderdaad extra maar kan je ook meteen na het boeken van je ticket regelen. Het enige jammere vind ik dat je de vrije stoelen pas kan zien als je je ticket geboekt (en dus betaald) hebt. Zou mooier zijn als je dat van te voren kan zien.

Is het trouwens een vlucht met Delta dan kan je gewoon op delta.com inloggen met je gegevens en daar je stoel selecteren.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46

Speedmaster

Make my day...

Vloog met enige regelmaat op Parijs, vaak dus met KLM enkele keer als het uitkwam met Air France.
Kon altijd de beste plaatsen uitzoeken zodat ik voldoende beenruimte had.

1 keer heel veel lol gehad, mijn collega dacht slim te zijn om een stoel te boeken waarbij volgens de afbeelding de 2e ingang voor zijn stoel zat, hij ging er dus vanuit dat hij genoeg beenruimte had, bleek dus dat in dat toestel van Air France pal voor zijn zitplaats een stewardess stoel te staan met een joekel van een rugleuning....ik heb echt de gehele terugvlucht vanaf charle de gaulle naar schiphol zit gniffelen.... :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:02
zojuist vlucht geboekt voor de 4e dec en kan nu netjes een stoel kiezen via de app
Pagina: 1