Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rudinie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-07 18:26
Ik zou wat advies van jullie kunnen gebruiken bij hetvolgende.
Graag zou ik een mobiel apparaat hebben waarmee ik eenvoudig films en series kan kijken als ik onderweg ben, dus zonder internet-verbinding zit.
De Ipad die ik heb valt af want die heeft te weinig ruimte en is bovendien bijzonder kieskeurig met de bestanden die hij slikt. Ook heb ik er een hekel aan dat je niet gewoon even snel je bestanden ernaartoe kunt kopieren maar dat dat via itunes moet.
De laptop die ik heb (met w7) doet in principe prima wat ik wil maar omdat het meer een mobiel werkstation is dan een portable device is het gewicht en de beperkte accuduur niet handig.
Een nieuwe mobiele "phablet" (mijn oude S3 is aan het einde van zijn latijn) zou misschien een oplossing zijn, of een klein, licht en redelijk goedkoop chromebookje oid zou ook kunnen. Maar ik wil wel graag fullHD beeld. Een andere tablet dan de ipad zou evt ook kunnen.
Wat zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Met vlc op de ipad kun je vrijwel alles afspelen.

• rudinie
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:29:
Met vlc op de ipad kun je vrijwel alles afspelen.
Dat heb ik gelezen ja, maar het erop zetten van de bestanden gaat lastig, en bovendien is de storage ruimte erg klein.

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Iedere android tablet is in principe geschikt. Ben zelf een jaar geleden overgestapt van ios naar android en ervaar het als erg prettig dat ik gewoon bestanden kan overzetten naar m'n device zonder allemaal fratsen uit te hoeven halen in dat vreselijke ITunes.

Ik heb zelf trouwens een Note 3 tegenwoordig. Ideaal apparaat en zit bijna nooit meer op m'n i pad Door de schermgrootte van m'n telefoon. Zelfs films kijken gaat erg goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Cassiuskleij op 30-10-2014 20:05 ]

psn id: cassiuskleij

• rudinie
Cassiuskleij schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:03:
Ik heb zelf trouwens een Note 3 tegenwoordig. Ideaal apparaat en zit bijna nooit meer op m'n i pad Door de schermgrootte van m'n telefoon. Zelfs films kijken gaat erg goed.
Dank je voor je bericht, ik zal die Note en de 4 eens wat beter bekijken, jammer dat ze vrij prijzig zijn maar het ziet er wel erg mooi uit zo op het eerste gezicht.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-11 12:42

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Je zou ook een 7-8" tab kunnen gebruiken, Samsung/Asus/Nexus oid voor zover ik heb ondervonden werkt alles. VLC speelt eigenlijk 99% af, ik had laatst 1 of ander 10bit video bestand wat problemen gaf.

Zelf heb ik ook een Note3 maar die is me net wat te klein voor video kijken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

samsung galaxy s5 is ook een goede oplossing en extra lang film kijken want hij komt zeer goed uit batterij tests
Pagina: 1