Allen,
ik ga alleen wonen en ben sinds kort op zoek naar een deftige tv als vervanging voor mijn hd ready plasma LG :-). Ook zoek ik nog een soundbar die ik kan ophangen net onder het beeldscherm.
Ik zoek een?
TV van minstens 55inch + sound bar (die mountable is)
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro voor het televisiescherm alleen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]TV, Films, Serie,..[i]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ikzelf zit te twijfelen tussen deSamsung UE50H6400 en de Sony KDL-55W805B (zoals jullie waarschijnlijk wel weten is de Samsung een 4k model en de Sony een Full HD model. Wat weegt voor jullie het meeste op?)
Als soundbar denk ik aan de Sonos playbar. Maar zijn hier eventueel betere of goedkopere alternatieven voor?
Alvast bedankt Mede-tweakers!
Grtz,
Kristof
ik ga alleen wonen en ben sinds kort op zoek naar een deftige tv als vervanging voor mijn hd ready plasma LG :-). Ook zoek ik nog een soundbar die ik kan ophangen net onder het beeldscherm.
Ik zoek een?
TV van minstens 55inch + sound bar (die mountable is)
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro voor het televisiescherm alleen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]TV, Films, Serie,..[i]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ikzelf zit te twijfelen tussen deSamsung UE50H6400 en de Sony KDL-55W805B (zoals jullie waarschijnlijk wel weten is de Samsung een 4k model en de Sony een Full HD model. Wat weegt voor jullie het meeste op?)
Als soundbar denk ik aan de Sonos playbar. Maar zijn hier eventueel betere of goedkopere alternatieven voor?
Alvast bedankt Mede-tweakers!
Grtz,
Kristof