Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Allen,

ik ga alleen wonen en ben sinds kort op zoek naar een deftige tv als vervanging voor mijn hd ready plasma LG :-). Ook zoek ik nog een soundbar die ik kan ophangen net onder het beeldscherm.

Ik zoek een?
TV van minstens 55inch + sound bar (die mountable is)

Wat is je budget?
Rond de 1000 euro voor het televisiescherm alleen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]TV, Films, Serie,..[i]

Wat heb je zelf al gevonden?
Ikzelf zit te twijfelen tussen deSamsung UE50H6400 en de Sony KDL-55W805B (zoals jullie waarschijnlijk wel weten is de Samsung een 4k model en de Sony een Full HD model. Wat weegt voor jullie het meeste op?)
Als soundbar denk ik aan de Sonos playbar. Maar zijn hier eventueel betere of goedkopere alternatieven voor?

Alvast bedankt Mede-tweakers!

Grtz,

Kristof

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-11 17:19
Game je?

4k is redelijk nutteloos nog. Meer een pocherig marketing termpje dan dat je er echt wat aan hebt.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je moet niet kijken wat voor ons het meeste opweegt. Je moet uitgaan van je eigen eisen en wensen. Probeer als het mogelijk is, ook de TVs in de winkel te bekijken, dan krijg je het beste idee van beide apparaten en dus jouw uiteindelijke keuze.

Kijk ook naar de afstand waarin je TV gaat kijken. Dat verschilt namelijk ook best wel. Zoals Robehr ook aangeeft, 4k is eigenlijk nog best nutteloos nog. Over de soundbar, welke heb je zoal zelf gevonden? Wat meer eigen inzet wordt zeker gewaardeerd.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bovendien is de UE50H6400 geen 4K model ;) .. (HU modellen zijn 4K)

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 20:52 ]

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Robehr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:01:
Game je?

4k is redelijk nutteloos nog. Meer een pocherig marketing termpje dan dat je er echt wat aan hebt.
Neen ik game niet (of laat ons zeggen amper :-))
CptChaos schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:03:
Je moet niet kijken wat voor ons het meeste opweegt. Je moet uitgaan van je eigen eisen en wensen. Probeer als het mogelijk is, ook de TVs in de winkel te bekijken, dan krijg je het beste idee van beide apparaten en dus jouw uiteindelijke keuze.

Kijk ook naar de afstand waarin je TV gaat kijken. Dat verschilt namelijk ook best wel. Zoals Robehr ook aangeeft, 4k is eigenlijk nog best nutteloos nog. Over de soundbar, welke heb je zoal zelf gevonden? Wat meer eigen inzet wordt zeker gewaardeerd.
Dat is net het probleem (ivm de soundbar), ik vind geen andere soundbar die aan sonos kan tippen. Dan heb ik het over design, uitbreidbaarheid, kabelmanagement.
apis29 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:50:
Bovendien is de UE50H6400 geen 4K model ;) .. (HU modellen zijn 4K)
Scusi, die bedoelde ik :-D

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 10:07
Als jij geen andere soundbar weet die aan Sonos kan tippen, wie ben ik dan om daar iets over te zeggen. Persoonlijk klinkt het geluid net als Bose belachelijk en onnatuurlijk voor het geld. Maar je geeft zelf al aan dat je design, uitbreidbaarheid en kabelmanagement belangrijker vindt.

Ik zou op z'n minst kijken naar Q Acoustics.
Pagina: 1