Toon posts:

Topic closed... WHY?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=161019]

Ik vraag me af waarom bovenstaande topic is gesloten. Aan opmerkingen van "Use the search..... dan krijg je 2176 hits..." , heb ik natuurlijk niets.

Ten eerste: De hardware veranderd bij wijze van spreken met de dag, dus aan oude topics heb ik niets...

Ten tweede: Waarom zijn die andere 2175 topic dan niet gesloten >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=159125]

kijk maar 's 10-06-2001

reviews zoeken moet ook niet zo'n heel groot probleem zijn, toch? Of moet iedereen hier alles voor je doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Ik ben het met Coen eens dat hardware snel veroudert enzo, maar echt veel kan er in twee dagen (refererend naar 10-6) niet veranderen.

edit:
....en hier was ik naar de bekende weg aan het vragen

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik denk dat je vragen wel beantwoord zijn.

Ik ben het met je eens dat HW snel verouderd, maar daarom kun je nog steeds wel doorgaan in een reeds bestaand topic over min of meer hetzelfde onderwerp.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 23:16 schreef JvS het volgende:
Graag advies over te kopen laptop

kijk maar 's 10-06-2001

reviews zoeken moet ook niet zo'n heel groot probleem zijn, toch? Of moet iedereen hier alles voor je doen.
>:) You just did......

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 19:46

PCR

Op woensdag 13 juni 2001 18:34 schreef Coen het volgende:

[..]

>:) You just did......
Ik hou er wel van om hier wat voor een ander te doen, een andere doet ook wel eens ;) wat voor mij ;)

Codedivision | Freedom Internet

• JvS
  • Laatst online: 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 13 juni 2001 18:40 schreef pc-reactive het volgende:

[..]

Ik hou er wel van om hier wat voor een ander te doen, een andere doet ook wel eens ;) wat voor mij ;)
Jah, vind ik ook. Het allerleukst vind ik het dan zelfs, als die ander z;n waardering daar eventueel over uitspreekt!

(hint? :( )

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion
  • Laatst online: 05:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 14 juni 2001 00:20 schreef JvS het volgende:
Jah, vind ik ook. Het allerleukst vind ik het dan zelfs, als die ander z;n waardering daar eventueel over uitspreekt!
Ah joh, bij het gros van de topics hoor je nooit meer wat van de topicstarter als z'n probleem eenmaal opgelost is. Daar is al eens een topic over geweest. Het is niet anders ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1