Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboytim2
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik zoek een?
Chromebook, 1080P

Wat is je budget?
400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Surfen en doc bijwerken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Acer

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand enig idee waar ik er eentje kan kopen? Liefst Acer Chromebook 13 CB5-311-T677

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Aangezien het geen telefoon of tablet betreft, verplaatst ik dit topic naar LAA :)

Sowieso een tip om te bekijken, http://tweakers.net/pricewatch/

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

De oorspronkelijke tekst is verwijderd.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:42
Bij www.chromeit.nl staan diverse modellen met full hd scherm voor redelijke prijzen o.a. Toshiba en Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:47:
Volgens mij is dit je enigste optie met jouw wensen (ga ervan uit dat je een Qwerty toestenbord wilt):
Acer Chromebook CB5-311-T28J (€379,-)

"Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Surfen en doc bijwerken."

Ik vond deze chromebook ook interessant, tot ik erachter kwam dat je er geen Microsoft Office op kan zetten. Je kan er dus geen Words, Excel of PowerPoint op instaleren.
Maar dat hoeft ook niet want chromeOS heeft zij eigen versie van docs,excel en powerpoint voor geinstalleerd. Dat zit er dus standaard al bij. Is wel beperkter dan een volledige office maar meer dan voldoende voor normaal gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Verklaar je keuze voor acer. Ik zit nu zelf thuis met een Toshiba 13.3 inch versie en dit werkt echt geweldig!
Opstarten is met 2 sec gedaan en je hoeft alleen nog maar in te loggen. Office zit er inderdaad in in de vorm van Google Drive, stel jij wilt bij iemand thuis/school/werk nog je bestanden bewerken maar je chromebook heb je niet bij je of is leeg dan pak je een gewone computer en log je in bij google en kan je weer verder gaan. Verder zijn je lekker dun en makkelijk te besturen, het is even wennen met een mousepad maar koopt niet zoals mij gelijk een muis die nu ligt te verroesten.

Voor de duidelijkheid ik heb deze chromebook: http://www.bol.com/nl/p/t...omebook/9200000031294130/

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnBudding
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 08:34
Over Toshiba gesproken.... Ik heb deze http://www.chromeit.nl/a-...0-13-3-inch-chromebook-2/

Top apparaatje. 13,3" en Full HD (1080P)! Dikke aanrader! Oh, en het geluid is ook erg goed :)
Pagina: 1