Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik zoek een:
Sim-only abbonement.

Wat is je budget:
Tot 35-40 euro per maand.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit momenteel bij Vodafone, heb momenteel een abbo. met telefoon. Nu wil ik graag wat goedkopers (zit nu rond de 60-65e). Ik heb momenteel 300+- minuten en 11 GB aan data (actie Vodafone). Ik ben dus weer op zoek naar veel data, aan 200+- minuten/sms heb ik genoeg, data zoveel mogelijk. 4G is een plus (wil daar best extra voor betalen).

Ik heb al naar Choozze en Robinmobile gekeken, geen 4G en ik weet niet hoe betrouwbaar het netwerk is? Goede bereikbaarheid is een must.

Alvast bedankt! :)

• Tweakr
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:25
Bij Hi betaal je € 31,50 voor een sim only met 6GB en 200 minuten. Als je dan ook nog iemand kent met een KPN Alles in 1 pakket dan krijg je ook nog eens alles verdubbelt... dus 12GB en 400 minuten voor dezelfde prijs. Enigste wat je dan moet doen is het abonnement inschrijven op dat adres en voor KPN Compleet aanmelden, het kan gewoon op je eigen naam staan met je eigen bankrekeningnummer.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Hoeveel data gebruik je daadwerkelijk maximaal in een maand?

Robinmobile gebruikt KPN netwerk. De andere ken ik niet.

Bovenstaande truc met koppelen aan thuis abonnement vast internet kan bij meer leveranciers voordeel opleveren. Bijvoorbeeld Telfort, Ziggo, etc.

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik gebruik toch wel (gemiddeld) zo'n 6-8GB, zal wel iets omlaag gaan omdat ik geen wifi signaal kon ontvangen, is nu niet meer het geval. Ik keek dus meestal RTL XL afleveringen bijvoorbeeld, die gebruiken wel wat.

• Tweakr
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:25
swhnld schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:09:
Robinmobile gebruikt KPN netwerk. De andere ken ik niet.

Bovenstaande truc met koppelen aan thuis abonnement vast internet kan bij meer leveranciers voordeel opleveren. Bijvoorbeeld Telfort, Ziggo, etc.
Bij Robin heb je geen 4G mogelijkheid, en ook bij Ziggo niet. Bij Telfort kan dit wel voor 5 euro extra in de maand maar daar gaan ze maar tot maximaal 3 GB en 'slechts' tot 25 Mbit/s.

Hi lijkt mij sowieso de beste optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakr op 31-10-2014 17:31 ]

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Op verschillende vergelijkingssites kun je invullen wat je wensen zijn en rollen de sim-only abonnementen die daar bij passen er zo uit.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
TV kijken kost inderdaad een hoop bandbreedte, misschien verstandig je besluit een maand uit te stellen totdat je weet wat de nu wel beschikbare Wi-Fi impact is?
Verder is Tele2 nog een prijsvechter die voor 2 en 3G gebruik maakt van T-Mobile netwerk maar voor 4G zijn eigen netwerk uitrolt. Afhankelijk waar je woont kan het een bruikbaar alternatief zijn.
Pagina: 1