Cpu Koeler Advies gevraagd Amd 3 +

Pagina: 1
Acties:

• TheWizard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-02 04:53
Hoi mede tweaker,s

ik ben op zoek naar een fatsoenlijke luchtgekoelde Cpu koeler voor een Amd 3 + Q8350 met 8 kernen

Ik heb er nu een Coolermaster V8 op zitten en hij koelt prima ( 2 Fans , degelijk blokje ) , maar hij is net iet,s te groot , want ik wil nog een Fan op het zij paneel monteren .

ik vroeg me af of er mensen zijn met een goede tip

bedankt alvast!

• ItsShowTimeZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-02 07:18
Ik had zelf de Gelid GX-7 Rev 2.0, koelde bij mij echt als een beest ( nooit temps hoger dan 45 gezien )
Hij is wel redelijk groot, dus zou je ff moeten uitzoeken of die Fan op het zijpaneel dan nog gaan passen.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:28

Thomg

Aww yiss

Om welke kast gaat het?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een Q8350, is dat niet een oude Intel core 2 quad? Je bedoelt een FX8350.

Enfin, een fan op het zijpaneel heeft imo vaak weinig nut, en limiteerd vaak de hoogte van je koelers aanzienlijk.

People as things, that’s where it starts.

• TheWizard
Hoi! , ik heb een NZXT Phantom hightower Case

http://www.nzxt.com/product/detail/34

lol ja ik heb idd een FX 8350

heb diverse dingetjes gelezen dat als je zo,n 21 / 23 mm Fan op de zijkant plaatst dat hij al wel aardig wat Warmte kan wegzuigen van bijv Vga , ik ben geen epert :..P , ik wil het eigenlijk gewoon eens proberen en deze Kast ondersteunt dat

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

waterkoeling wordt in jouw geval ook lastig, gezien de rear fan al bijna tegen de top-fan aan zit en er dus geen ruimte is voor een Rad. pricewatch: Noctua NH-C14 is wat ik zou kunnen bedenken, of een andere topflow koeler.
wel zou ik de zijkant als intake gebruiken ipv outtake, omdat je anders wel een erge onderdruk in je kast krijgt.
heb je nu:
front 140 in
rear 120 out
top 200 out?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• TheWizard
Hoi Buurman , bedankt voor je reactie , waterkoeling wil ik in mijn volgende Pc ooit een keer gaan doen , leuk project denk ik :..P

die Noctuah C14 ziet er goed uit , AM3 geeft hij aan , zou dat ook passen op AM3 + , lijkt me niet , weet het niet zeker

ik heb wel dit dingetje ergens gevonden

https://azerty.nl/product...h-c12p-se14-koeler-v.html

ook een Noctuah , maar hij oogt wat aan kleine Kant

naar binnenblazen dus zeg jij ? , ik heb de Front als intake en die 2 ernaast ook als intake en de 2 bovenste grotere als outtake op het moment

• TheWizard
bedankt ook voor reactie Showtime mhnn die Gelid is ook wel mooi even kijken hoe hoog hij is
Pagina: 1