The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Ik vind het ook raar dat "Reset sessietijd" zo prominent zichtbaar is.
In alle tabjes "Forumlijst / Actieve topics / Bookmarks / Myreact / Mijn topics / Faq" staat ie in de rechterbovenhoek.
w.m.b. is het afdoende "Reset sessietijd" enkel te plaatsen bij MyReact zoals nu al het geval is.
In alle tabjes "Forumlijst / Actieve topics / Bookmarks / Myreact / Mijn topics / Faq" staat ie in de rechterbovenhoek.
w.m.b. is het afdoende "Reset sessietijd" enkel te plaatsen bij MyReact zoals nu al het geval is.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 14:06 ]
Ik heb geen idee hoe populair het resetten van de sessietijd is. Hij staat nu wel op een handige plek op de forumindex. Wat we eventueel kunnen doen is 'm iets naar onderen verplaatsen rechts uitgelijnd op de baseline van 'Gathering of Tweakers'. Hij is dan alleen zichtbaar op de forumindex maar hij zal geen clicks meer krijgen die eigenlijk bedoeld waren voor 'Mijn topics'.
De functie alleen toegankelijk maken vanuit Myreact lijkt me niet ideaal. Je moet maar net iemand zijn die regelmatig Myreact gebruikt anders kom je 'm nooit tegen.
De functie alleen toegankelijk maken vanuit Myreact lijkt me niet ideaal. Je moet maar net iemand zijn die regelmatig Myreact gebruikt anders kom je 'm nooit tegen.