Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Probleem met opladen Asus Transformer T100TA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu al een tijd een Asus en in het begin kon ik hem gewoon de hele dag gebruiken, in standby laten staan en 's nachts opladen. Dan was hij 's ochtends weer vol. Nu kan dat echter niet meer, omdat hij niet meer wil opladen? Hij laadt misschien 20% of minder op in één nacht.. Heb al een oplader met twee USB-poorten van 2.1A gekocht, met een dual-USB aansluiting om ze terug te voeren naar één kabel, maar nog niets. Steeds nieuwe USB-kabels kopen omdat er misschien een los contact zit, soms helpt het wat maar meestal maar één dag. Heb de accu getest en daar kwam dit uit:

Accu:Accugegevens
Accu-id 123456789Intel SR 1SR Real Battery
Fabrikant Intel SR 1
Serienummer 123456789
Accutype LION
Lange termijn 1
Verzegeld 0
Aantal maal gebruikt 94
Ontwerpcapaciteit 30675
Laatst volledig opgeladen 29276

Dit lijkt me toch prima? Heeft iemand de oplossing? Wil mijn laptop graag weer normaal gebruiken en niet elke keer als ik hem 5 minuten niet gebruik uitzetten omdat hij anders de dag erna nog steeds leeg is..

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
Mijn venue tablet moet echt aan de originele lader, anders laad hij super langzaam.

Maar dat terzijde had ik een maand terug dat mijn tablet 15% in de nacht deed laden (met originele lader).
Had zelfs andere (originele) lader getest, maar werkte ook niet.

Ook een goede test is kijken of je tablet leeg loopt terwijl hij aan de oplader aangesloten is.
Als hij namelijk leeg loopt is het een goed teken dat je tablet niet genoeg stroom binnen krijgt.
Als hij niet leeg loopt wijst het denk ik eerder op een defecte accu.

Dell heeft toen een nieuwe accu gestuurd dit bleek niet te helpen. Toen eens in een docking station gezet toen lade hij in een uur 80%.

Lang verhaal kort:
Tablet terug gestuurd en moederbord moest vervangen worden. Nu laad hij weer normaal op.