Nog steeds geen tracking number mogen ontvangen van UPS

Pagina: 1
Acties:
  • 1.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 13:20
Beste Tweakers!

Ongeveer 2 weken geleden heb ik voor mijn vriendin een bundle Pentatonix 8)7 CD's gekocht. Op de officiële site van hun zelf. Dat ging helemaal prima en 2 dagen later kreeg ik een mailtje dat het pakketje verzonden was en dat ik een tracking nummer binnen 24-48 zou krijgen.
Nu heb ik 2 weken gewacht en nog altijd heb ik geen tracking nummer ontvangen en het pakketje is ook nog niet binnen. ;(

Het enige wat ik in de mail heb ontvangen is een ordernummer en customer nummer. Hiermee zou ik schijnbaar het pakketje kunnen traceren maar dan zie ik tot mijn verbazing dat het pakketje in Oakland is :?

Heeft iemand enige ervaring met UPS zendingen buiten nederland?

Ik heb al een mail naar UPS United states Customer service en naar Live nation gestuurd!

Thanks in advance! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:22

CasGas

.

En als je nou eens UPS Nederland belt en daar de vraag voorlegt?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55

Rannasha

Does not compute.

Het lijkt mij dat de verkoper degene is waarmee je contact moet opzoeken. Die heeft het pakketje op de post gedaan (als het goed is) en toen een tracking nummer gekregen.

Dus even mailen/bellen naar de verkoper waar je tracking nummer blijft. UPS zal je waarschijnlijk niet heel veel kunnen helpen, want het lijkt mij enigszins vreemd als ze via de telefoon/email tracking nummers of bezorg-informatie gaan verstrekken zonder dat ze kunnen verifieren dat ze de rechtmatige ontvanger aan de lijn/mail hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Jij doet zaken met het bedrijf waar je de bestelling hebt geplaatst, daar moet je contact mee opnemen... de vervoerder zal je sowieso zonder nummertjes weinig kunnen vragen.

Wat betreft UPS, die heeft een van de beste en grootste wereldwijde distributiecentra die er bestaan... zeker in de US zijn ze enorm groot... dat zou geen problemen mogen geven, maar zeg nooit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zoals hierboven al gezegd kan je deze vraag beter deponeren bij de verkopende partij en/of UPS zelf. Wij kunnen je hier helaas niet bij helpen. Er is verder voldoende te vinden over UPS zendingen buiten Nederland.

Dit topic is gesloten.