Beste Tweakers!
Ongeveer 2 weken geleden heb ik voor mijn vriendin een bundle Pentatonix
CD's gekocht. Op de officiële site van hun zelf. Dat ging helemaal prima en 2 dagen later kreeg ik een mailtje dat het pakketje verzonden was en dat ik een tracking nummer binnen 24-48 zou krijgen.
Nu heb ik 2 weken gewacht en nog altijd heb ik geen tracking nummer ontvangen en het pakketje is ook nog niet binnen.
Het enige wat ik in de mail heb ontvangen is een ordernummer en customer nummer. Hiermee zou ik schijnbaar het pakketje kunnen traceren maar dan zie ik tot mijn verbazing dat het pakketje in Oakland is
Heeft iemand enige ervaring met UPS zendingen buiten nederland?
Ik heb al een mail naar UPS United states Customer service en naar Live nation gestuurd!
Thanks in advance!
Ongeveer 2 weken geleden heb ik voor mijn vriendin een bundle Pentatonix

Nu heb ik 2 weken gewacht en nog altijd heb ik geen tracking nummer ontvangen en het pakketje is ook nog niet binnen.
Het enige wat ik in de mail heb ontvangen is een ordernummer en customer nummer. Hiermee zou ik schijnbaar het pakketje kunnen traceren maar dan zie ik tot mijn verbazing dat het pakketje in Oakland is
Heeft iemand enige ervaring met UPS zendingen buiten nederland?
Ik heb al een mail naar UPS United states Customer service en naar Live nation gestuurd!
Thanks in advance!