Goedemorgen,
Ik heb een probleem met ASP.NET identity 2.0 en ik kom er niet uit wat er mis gaat. In de applicatie wil ik een gebruiker aanmaken, echter blijft deze hangen en wordt de gebruiker nimmer aangemaakt.
Ik gebruik onderstaande code
Wanneer ik echter een andere functie van ASP.Net Identity pak, zoals onderstaande code, dan voert hij deze wel uit.
Hoe kan ik er nu achter komen waarop de functie CreateAsync blijft hangen?
Ik heb een probleem met ASP.NET identity 2.0 en ik kom er niet uit wat er mis gaat. In de applicatie wil ik een gebruiker aanmaken, echter blijft deze hangen en wordt de gebruiker nimmer aangemaakt.
Ik gebruik onderstaande code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Public Class ApplicationUser
Inherits Microsoft.AspNet.Identity.EntityFramework.IdentityUser
Public Property CreateDate As DateTime
End Class
Public Class RHIdentityDBContext
Inherits Microsoft.AspNet.Identity.EntityFramework.IdentityDbContext(Of ApplicationUser)
Public Sub New()
MyBase.New("RHDatabase")
End Sub
End Class
===========
Dim RHUser As New EFRepository.RHIdentity()
RHUser.UserName = UserName
Dim RHUserManager As New Microsoft.AspNet.Identity.UserManager(Of EFRepository.RHIdentity)(New Microsoft.AspNet.Identity.EntityFramework.UserStore(Of EFRepository.RHIdentity)(New EFRepository.RHIdentityDBContext))
'//Hier blijft hij hangen
'//Ik heb de 'Await' eruit gehaald om te kijken of hij het dan wel doet, maar dan nog blijft hij op deze regel hangen, er komt geen foutmelding
Dim result = RHUserManager.CreateAsync(RHUser, "testwachtwoord").Result |
Wanneer ik echter een andere functie van ASP.Net Identity pak, zoals onderstaande code, dan voert hij deze wel uit.
code:
1
| Dim test = Await RHUserManager.FindByNameAsync() |
Hoe kan ik er nu achter komen waarop de functie CreateAsync blijft hangen?
[ Voor 15% gewijzigd door Phenomenon op 30-10-2014 10:15 . Reden: DBContent en Applicationuser definitie toegevoegd ]