Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video's op Tweakers.net verkleinen niet op iPad mini

Pagina: 1
Acties:

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 19:28
Op Tweakers .net heb ik sinds een aantal maanden problemen met het verkleinen van video's op mijn iPad mini (1). Binnen bijvoorbeeld een nieuwsbericht speel ik de video af en maak 'm full screen. Na het afspelen weer verkleinen van de video (via 'gereed' dan wel via de knop rechtsonder) werkt echter niet.

De afspeelomgeving van ios verdwijnt wel, maar ik blijf als het ware ingezoomd op de embedded video. Pinchen of dubbel tikken om uit te zoomen werkt niet. Als ik van onderaf naar boven veeg schuift de video iets omhoog en kan je een stukje van het nieuwsbericht zien en erdoor scrollen (ook tekst die boven de video staat). De enige oplossing is het herladen van de pagina.

Is iemand bekend met dit probleem? Ligt het probleem bij mijn iPad (lijkt mij niet want bij andere websites heb ik geen problemen), aan het type embedded video (die van Tweakers ziet er altijd net anders uit) of aan de website?

Bedankt!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 20:29
Heb hetzelfde probleem met ipad 3, lijkt me gewoon probleem van de website of videoplayer

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit lijkt me meer iets voor Stoute Bugs, dus een move die kant op :)

AI > SB

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/