Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop nodig 400-600 euro

Pagina: 1
Acties:

• Finntasy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:04
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil erop kunnen gamen, niet te zwaar gewoon lichtelijk. En ik moet met Fraps kunnen opnemen

Wat is je budget?
Tussen de 400 en 600 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal meestal thuis blijven

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee die heb ik niet
Ik dacht zelf aan deze laptops, maar hulp is juist waarvoor ik hier ben:
pricewatch: HP Pavilion 15-n211nd
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1H5
pricewatch: HP Pavilion 15-p051nd

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
Van de 3 genoemde modellen heeft de eerste de beste videoperformance, de tweede de beste CPU en de derde is wat specificaties betreft de slechtste al heeft de derde wel weer een 1080p scherm.
Het ligt er maar net aan wat je het meest doet, als het echt puur gaming is kan je denk ik het beste gaan voor de eerste.

Al kan ik ook nog een andere laptop voorstellen, Dell heeft de laatste tijd zeer mooie deals met de Inspiron serie. Je zou ook nog kunnen kijken naar deze, de specificaties van deze Dell zijn beter en met VIP korting ben je zelfs maar ongeveer rond de € 500,- kwijt wat je dus eventueel nog ruimte geeft om een 256GB SSD in te bouwen.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

• Finntasy
Bedankt, ik denk dat ik die laptop zal halen, de specs zijn geweldig!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 11:27
henkjan1995 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:19:
Van de 3 genoemde modellen heeft de eerste de beste videoperformance, de tweede de beste CPU en de derde is wat specificaties betreft de slechtste al heeft de derde wel weer een 1080p scherm.
Het ligt er maar net aan wat je het meest doet, als het echt puur gaming is kan je denk ik het beste gaan voor de eerste.

Al kan ik ook nog een andere laptop voorstellen, Dell heeft de laatste tijd zeer mooie deals met de Inspiron serie. Je zou ook nog kunnen kijken naar deze, de specificaties van deze Dell zijn beter en met VIP korting ben je zelfs maar ongeveer rond de € 500,- kwijt wat je dus eventueel nog ruimte geeft om een 256GB SSD in te bouwen.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop
Haha die heb ik vandaag ook besteld. Met VIP korting inderdaad slechts 494 euro.
Even aanmelden als VIP en student registeren. En dan in plaats van te klikken op doorgaan naar winkelmand de URL copy-paste en dan dhl of dhp veranderen naar epp en enter. Dan daar de code invoeren.
Vandaag is er nog extra korting op de verzend kosten.
Prima laptop voor dat geld.

• Finntasy
Kun je het nog iets beter uitleggen?

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 11:27
Ik denk dat ik je het beste hiernaar verwijs: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
In de topic start, staat een korte quite.

• Finntasy
Ik was net te laat met kopen, zijn er nog andere suggesties?
Pagina: 1