Beste tweakers
Dit is alvast m'n eerste post hier.
Ik heb samen met een vriend een Gaming PC in elkaar gestoken en vroeg me af wat jullie van deze build vinden en/of jullie nog advies voor me hebben. Hardware is voor mij een nieuwe wereld.
Processor: Intel® Core™ i5-4670K, 3,4 GHz (3,8 GHz Turbo Boost), 1150
Moederbord: MSI B85-G43 Gaming, socket 1150
Geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
Grafische kaart: MSI N760 TF 2GD5/OC
Harde schijf: Samsung 840 EVO MZ-7TE120BW, 120 GB SSD
Case: Aerocool Xpredator Cube
Voeding: Cooler Master B700
De totale kost bedraagt 830,- euro. Ik wil natuurlijk meteen een goede aankoop doen die wat 'future proof' is en die de latest games op high tot (en met) ultra kan spelen. Zit ik goed met deze build? Of zijn er nog aanpassingen aan te maken om de prijs wat te doen dalen of verlies ik dan in kwaliteit? Gaan de onderdelen met elkaar samen? ...
Ook een vraag naar de aankoop van een monitor: ik speel vaak fps games en heb gelezen dat een 120hz monitor een goede aankoop kan zijn. Maar is dit ook zo?
Alle advies is zeer, zeer welkom. Alvast bedankt!
MVG
Nico
Dit is alvast m'n eerste post hier.
Ik heb samen met een vriend een Gaming PC in elkaar gestoken en vroeg me af wat jullie van deze build vinden en/of jullie nog advies voor me hebben. Hardware is voor mij een nieuwe wereld.
Processor: Intel® Core™ i5-4670K, 3,4 GHz (3,8 GHz Turbo Boost), 1150
Moederbord: MSI B85-G43 Gaming, socket 1150
Geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
Grafische kaart: MSI N760 TF 2GD5/OC
Harde schijf: Samsung 840 EVO MZ-7TE120BW, 120 GB SSD
Case: Aerocool Xpredator Cube
Voeding: Cooler Master B700
De totale kost bedraagt 830,- euro. Ik wil natuurlijk meteen een goede aankoop doen die wat 'future proof' is en die de latest games op high tot (en met) ultra kan spelen. Zit ik goed met deze build? Of zijn er nog aanpassingen aan te maken om de prijs wat te doen dalen of verlies ik dan in kwaliteit? Gaan de onderdelen met elkaar samen? ...
Ook een vraag naar de aankoop van een monitor: ik speel vaak fps games en heb gelezen dat een 120hz monitor een goede aankoop kan zijn. Maar is dit ook zo?
Alle advies is zeer, zeer welkom. Alvast bedankt!
MVG
Nico
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 02:11 ]