Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Standaard office zooi, graag ongestoord lichte taken multitasken (niet dat als je 20 tabs opent, hij gaat haperen) en als het even kan, op full hd League of Legends kunnen spelen met 60 fps stable.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600 euro max. Als het kan en de opoffering is niet te groot, minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, elke dag meenemen naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
-
Omdat ik hem graag wat langer gebruik, wil ik er als het kan een SSD in en moet hij een FHD scherm hebben. Een dunne en kleinere laptop geniet de voorkeur.
Ik had zelf al gezocht:
ACER ASPIRE V3-371-39JC
http://www.laptopshop.nl/product/467159/acer-aspire-v3-371-39jc.html
- 128gb ssd
- full hd scherm
- anti glare scherm
- dun en licht (1,5kg is licht, toch?) en 2cm dik
- slechts 4gb ram, is dit genoeg?
- i3 moet voldoen
Ik heb op het moment een desktop met:
i5 3570k
samsung 630 256gb ssd
8 gb 1600mhz ram
als belangrijkste componenten. Zal de acer veel onder doen qua snelheid voor de desktop?
Zijn er goedkopere alternatieven die niet veel onder doen voor de acer?
Als ik een laptop uitkies voor 300 euro, dan heb je denk ik echt een traag rammelding wat niet veel langer dan een jaar meegaat denk ik he?
Alvast bedankt
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Standaard office zooi, graag ongestoord lichte taken multitasken (niet dat als je 20 tabs opent, hij gaat haperen) en als het even kan, op full hd League of Legends kunnen spelen met 60 fps stable.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600 euro max. Als het kan en de opoffering is niet te groot, minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, elke dag meenemen naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
-
Omdat ik hem graag wat langer gebruik, wil ik er als het kan een SSD in en moet hij een FHD scherm hebben. Een dunne en kleinere laptop geniet de voorkeur.
Ik had zelf al gezocht:
ACER ASPIRE V3-371-39JC
http://www.laptopshop.nl/product/467159/acer-aspire-v3-371-39jc.html
- 128gb ssd
- full hd scherm
- anti glare scherm
- dun en licht (1,5kg is licht, toch?) en 2cm dik
- slechts 4gb ram, is dit genoeg?
- i3 moet voldoen
Ik heb op het moment een desktop met:
i5 3570k
samsung 630 256gb ssd
8 gb 1600mhz ram
als belangrijkste componenten. Zal de acer veel onder doen qua snelheid voor de desktop?
Zijn er goedkopere alternatieven die niet veel onder doen voor de acer?
Als ik een laptop uitkies voor 300 euro, dan heb je denk ik echt een traag rammelding wat niet veel langer dan een jaar meegaat denk ik he?
Alvast bedankt