Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen op 1080p op high settings. Games die ik voornamelijk speel zijn: Counter-Strike Global Offensive, Star Craft 2, Battlefield 4 en straks GTA5. Verder draai ik ook graag Linux en wil ik daar ook op gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al en Windows kan ik via school krijgen. Ik heb nog een 2TB hdd liggen (5400 rpm) die ik kan gebruiken, ik denk dat ik deze in eerste instantie naast de ssd gebruik en deze later upgrade naar een snellere hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart liefst NVidia, aangezien ik ook nog graag Linux draai. Maar als prijs/performance onder Windows veel beter is met AMD dan werkt dat ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet zo heel veel uit. Graag stil, maar ook goede prestaties. Energieverbruik maakt me iets minder uit. Qua kast vind ik een simpele strakke kast mooi.
Ga je overklokken?
Nee
Ik denk dat dit wel een mooi lijstje is. Wat vinden jullie ervan?
Ik wil gamen op 1080p op high settings. Games die ik voornamelijk speel zijn: Counter-Strike Global Offensive, Star Craft 2, Battlefield 4 en straks GTA5. Verder draai ik ook graag Linux en wil ik daar ook op gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al en Windows kan ik via school krijgen. Ik heb nog een 2TB hdd liggen (5400 rpm) die ik kan gebruiken, ik denk dat ik deze in eerste instantie naast de ssd gebruik en deze later upgrade naar een snellere hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart liefst NVidia, aangezien ik ook nog graag Linux draai. Maar als prijs/performance onder Windows veel beter is met AMD dan werkt dat ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet zo heel veel uit. Graag stil, maar ook goede prestaties. Energieverbruik maakt me iets minder uit. Qua kast vind ik een simpele strakke kast mooi.
Ga je overklokken?
Nee
Ik denk dat dit wel een mooi lijstje is. Wat vinden jullie ervan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | MSI H97M-G43 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 350,- | € 350,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 912,95 | |