Hallo!
Ik ga binnenkort mijn eerste gaming pc aanschaffen en zelf in elkaar zetten. Ik heb al meerdere malen op andere sites om hulp gevraagd en advies gekregen maar hoe meer advies hoe beter.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn doel is om het exclusief voor games te gebruiken, hierbij zal ik mijn laptop gebruiken om op internet te browsen.Voornamelijk denk ik dat ik de pc ga gebruiken voor games zoals: Alle total war games (inclusief Attila), company of heroes 2, Men of War assault squad 2, Skyrim, Fallout NV, Dark souls en World Of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is 1010 euro inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, nada, nopesl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een GTX 970, i5 een SSD kaartje maar voor de rest maakt het me niet echt uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil een een Nvidea grafische kaart wat voor een merk maakt me niet uit maar het wordt me aangeraden om een Asus GTX 970 te nemen. Als processor het liefst iets van Intel omdat ik er me meer "veiliger" bij voel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
.Het liefst wil ik een behuizing hebben met een raam erin, het maakt me niks uit of hij geluid maakt aangezien ik al wat gewend ben en ik voornamelijk met een koptelefoon game. Daarnaast zou het uiteraard fijn zijn als alles goedkoper kan
.
Ga je overklokken?
Ik ga waarschijnlijk niet overklokken.
De wenstlijst:
Ik ga binnenkort mijn eerste gaming pc aanschaffen en zelf in elkaar zetten. Ik heb al meerdere malen op andere sites om hulp gevraagd en advies gekregen maar hoe meer advies hoe beter.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn doel is om het exclusief voor games te gebruiken, hierbij zal ik mijn laptop gebruiken om op internet te browsen.Voornamelijk denk ik dat ik de pc ga gebruiken voor games zoals: Alle total war games (inclusief Attila), company of heroes 2, Men of War assault squad 2, Skyrim, Fallout NV, Dark souls en World Of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is 1010 euro inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, nada, nopesl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een GTX 970, i5 een SSD kaartje maar voor de rest maakt het me niet echt uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil een een Nvidea grafische kaart wat voor een merk maakt me niet uit maar het wordt me aangeraden om een Asus GTX 970 te nemen. Als processor het liefst iets van Intel omdat ik er me meer "veiliger" bij voel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
.Het liefst wil ik een behuizing hebben met een raam erin, het maakt me niks uit of hij geluid maakt aangezien ik al wat gewend ben en ik voornamelijk met een koptelefoon game. Daarnaast zou het uiteraard fijn zijn als alles goedkoper kan
Ga je overklokken?
Ik ga waarschijnlijk niet overklokken.
De wenstlijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 197,85 | € 197,85 |
| 1 | Asus Z97-K | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | WD Blue WD10JPVX, 1TB | € 54,39 | € 54,39 |
| 1 | CM Storm Enforcer | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,50 | € 25,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,75 | € 59,75 |