Blu ray wilt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb ongeveer een week en half geleden mijn pc ineen gestoken.
Mijn blu ray werkte perfect, ik heb een paar games geïnstalleerd zonder problemen.
Nu gaat hij niet meer...
Ik heb vorige week nog de koeler van de CPU vervangen omdat de koeler die bij de CPU zat niet genoeg koelde als ik aan het gamen was.
Sindsdien heb ik de blu ray niet meer gebruikt, dus ik dacht dat er misschien ondertussen een fishke losgekomen zou zijn. Ik heb het nagekeken, alles steekt nog goed in.
Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd, maar dit haalt niets uit.
Hij gaat open en dicht, maar wanneer ik er een DVD of game insteek gebeurd er niets. :(
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we eens beginnen met de specificaties van je PC en welk OS je gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
En laten we eens duidelijker zijn dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een intel core i5 processor, ik had de boxed genomen, maar de CPU werd te warm tijdens het gamen dus heb ik er een shurken cpu koeler in gestoken vorige week, een MSI B85-G43 Gaming, socket 1150 moederbord, een club 3D radeon R9 280 grafische kaart, de voeding is een cooler master V550, er zit 8 Gb geheugen in van crucial, de behuizing is w-warrior van aerocool. Er staat windows 7 home premium op (op een SSD) en er zit een HDD in die ik nog had liggen.
De blu ray is een asus BC-12D2HT, blu-ray-combo. Dan hebben we alles gehad denk ik.
Ik heb de kabeltjes nagekeken, allemaal eens losgekoppeld en terug aangesloten en ik heb de drivers geherinstalleerd.
Vorige week werkte hij nog en nu niet meer.
Hij gaat wel open en dicht, maar als ik er iets in steek leest hij die niet. Hij is ook niet terug te vinden bij 'mijn computer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Probeer eens de kabels los te trekken, opstarten en afsluiten kabels aansluiten en opstarten.
Wat zegt windows dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De eerste link heeft mij geholpen :) hij werkt weer.
Bedankt fridgeman!
Pagina: 1