Toon posts:

[ICQ] Adjes en modjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie (adjes en modjes) er nou van als iemand jullie toevoegd bij ICQ en vervolgens af en toe eens een SU-tje komt melden?
Ik kan me best voorstellen dat jullie er niet op zitten te wachten, als ik het verkeerd heb, dan graag een antwoord :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als 't urgent is of de betreffende mod z'n forum... dan kan je IMHO wel ICQén..... als 't niet dringend is.. plaats dan gewoon SU...

* Delerium is behulpzaam, maar ICQ kan erg veel tijd vreten

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:05

Jaymz

Keep on moving !

Als alles goed is zouden de mods SU redelijk regelmatig moeten checken. 'Helaas' hebben zij ook een prive leven.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Als 't urgent is of de betreffende mod z'n forum... dan kan je IMHO wel ICQén..... als 't niet dringend is.. plaats dan gewoon SU...
* Arno agrees

Vaak is SU sneller dan ICQ, omdat ik vaak mijn PC aan heb staan met ICQ op N/A, maar dan geeft de ICQ webicon online aan... op deze manier zie ik na terugkomst een webpager over een draad die al weg is.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanks, ik kon het nergens in de FAQ vinden, ik bedoel dat ik af en toe ook van die idioten die mij per ongeluk op MSN (sorry) hadden toegevoegd kreeg...
Maar ik wil echt niet weten (eigenlijk wel :) ) hoeveel figuren jullie in je icq contact list hebben staan :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op dinsdag 12 juni 2001 23:00 schreef Cheatah het volgende:
Ok, thanks, ik kon het nergens in de FAQ vinden, ik bedoel dat ik af en toe ook van die idioten die mij per ongeluk op MSN (sorry) hadden toegevoegd kreeg...
Maar ik wil echt niet weten (eigenlijk wel :) ) hoeveel figuren jullie in je icq contact list hebben staan :P
Hou het maar op meer dan de gemiddelde user. :) Maar weet wel dat onze ignorelist over het algemeen langer is dan onze contactlist. >:)

Ik vind het helemaal niet erg om af en toe via ICQ geattendeerd te worden op iets wat niet klopt, maar zoals mijn collega's al aangaven is in negen van de tien gevallen een draadje in SU wat efficienter.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Wat veel users vergeten is dat het ook mogelijk is om een berichtje te sturen via ICQ zonder iemand aan je contactlist toe te voegen... Als je dus 1x iets te melden hebt, kun je dat dus ook gewoon doen... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 juni 2001 23:22 schreef Moartn het volgende:
Wat veel users vergeten is dat het ook mogelijk is om een berichtje te sturen via ICQ zonder iemand aan je contactlist toe te voegen... Als je dus 1x iets te melden hebt, kun je dat dus ook gewoon doen... :)
Wat sommige ook vergeten, is dat je met die webmessage tool van GoT GEEN discussie kan houden met een modje/adje.

Ik ga iig niet eens proberen te antwoorden op zo'n ding.
Maar voor korte mededelingen is het idd wel handig ja.

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

-1 dubbelpost |:(

Explorer hing.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Ik ICQ bijna nooit Adjes en Modjes, Ik heb geloof ik alleen Kaj een keer geicq-ed heb.

Lastig is dat ik een geprutste ICQ heb die niet meer netjes om toestemming vraagt, maar meteen toevoegt aan de Contact list.

Ik kan me voorstellen dat mensen dit vervelend vinden, dus add ik zo weinig mogelijk mensen aan mijn contact list.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Je kunt ook gewoon via ICQ een message naar iemand sturen via ICQ... Dan kan je WEL discussieren maar je hoeft de ad/mod nog steeds niet toe te voegen aan je lijst...

Als je snel even een mededeling wilt doen kan je idd ook op het bloempje naast iemands naam klikken, maar verwacht dan geen antwoord terug...

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Op dinsdag 12 juni 2001 23:33 schreef Moartn het volgende:
Je kunt ook gewoon via ICQ een message naar iemand sturen via ICQ... Dan kan je WEL discussieren maar je hoeft de ad/mod nog steeds niet toe te voegen aan je lijst...

Als je snel even een mededeling wilt doen kan je idd ook op het bloempje naast iemands naam klikken, maar verwacht dan geen antwoord terug...
Het is natuurlijk wel heel stoer om alle Adjes Modjes én T.net crewleden in je lijst te hebben staan. :+

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 12 juni 2001 23:35 schreef ronaz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel heel stoer om alle Adjes Modjes én T.net crewleden in je lijst te hebben staan. :+
Whehehe... ronaz toegevoegd aan m'n ignore-list... >:) :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Vanaf xfile's compu kon ik het niet laten ff te reageren op dit:
Op dinsdag 12 juni 2001 23:20 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Hou het maar op meer dan de gemiddelde user. :) Maar weet wel dat onze ignorelist over het algemeen langer is dan onze contactlist. >:)
Ik mag me dan als mod-newbie wel gelukkig prijzen: 1 usertje op ignore, en dat al voordat ik mod werd :)
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe via ICQ geattendeerd te worden op iets wat niet klopt, maar zoals mijn collega's al aangaven is in negen van de tien gevallen een draadje in SU wat efficienter.
IMHO is SU ook beter voor dit soort meldingen, maar ik heb gister bijvoorbeeld voor Sjef een topictitel aangepast op verzoek via MSN... Met SU bereik je meerdere mods tegelijk, met ICQ alleen eentje die misschien niet eens aanwezig is. SU is dus gewoon sneller, maar als je toevallig met mij in gesprek was, is het niet verkeerd om het gewoon via ICQ te melden...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Arno
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Mwoah... valt wel mee, ik heb als het goed is ze allemaal >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:46

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 13 juni 2001 06:52 schreef Traag het volgende:

[..]

Ik een paar ervan. :)

Maar idd, SU is toch beter / sneller / ervoor bedoeld....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 13 juni 2001 00:05 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik mag me dan als mod-newbie wel gelukkig prijzen: 1 usertje op ignore, en dat al voordat ik mod werd :)
Dat getal zal exponentieel verdubbelen, neem dat maar van mij aan :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 06:52 schreef Traag het volgende:

[..]

Ook Femme?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

De meeste mods hebben icq uit staan, sommige ken ik niet bereiken.... :Z

Whatever.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 13 juni 2001 08:50 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ook Femme?
Yup, zelfs Femme... :)
Maar of een lange lijst nodig is? En voor users lijkt me helemaal niet nodig om alle modjes op een lijst te hebben.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Nah, ervaring is dat als je een mod in je lijst hebt je er niks mee doet :)

"I sit in my room and imagine the future."

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 13 juni 2001 10:06 schreef meendering het volgende:
De meeste mods hebben icq uit staan, sommige ken ik niet bereiken.... :Z
Overdag kan dat wel kloppen. ICQ doet ut niet op mn werk en eik is dat maar beter ook.

's avonds staat ie meestal wel aan, alleen niet altijd voor iedereen zichtbaar.
Stuur maar gewoon je berichtjes, als ik er ben dan zal ik ze zeker meestal wel beantwoorden. NP :)

edit: Op IRC zijn ook altijd _veel_ mods te bereiken!

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 juni 2001 08:48 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Dat getal zal exponentieel verdubbelen, neem dat maar van mij aan :)
Welnee, ik heb niemand op mijn ignorelist. Nog niet nodig geweest tot nu toe.

• Floor-is
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Ik heb het liever niet meer dat mensen bij mij threadjes opgooien die wel dicht kunnen, ik zal kort proberen uit te leggen waarom.

Op het moment zijn Daniel en ik bezig met veel dingen achter de schermen, wat nogal veel tijd kost. Eén threadje zo nu en dan, dat is niet zo erg, maar als ik een dergelijk ICQtje krijg, moet ik de dingen waar ik mee bezig ben laten liggen om weer met iets heel anders aan de gang te gaan. In 98% van de gevallen komt dat niet echt uit en moet ik dus weer iemand anders charteren om het draadje te sluiten...

Bovendien wil ik zelf minder modden en me op de bestuurlijke dingen toeleggen. Er zijn letterlijk "tig" modjes die threads kunnen sluiten, dus het is ook niet echt nodig om mij er voor in te schakelen. ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 23:29 schreef ACM het volgende:

[..]

Wat sommige ook vergeten, is dat je met die webmessage tool van GoT GEEN discussie kan houden met een modje/adje.
Pleur je email adres erbij.. heb ik pas ook gedaan bij Grrrrne (voor ie mod was..) om 'm erop te attenderen dat z'n icon gejat was.

Mijn site is ook aardig druk, en omdat ik gezien wordt als 'opperhoofd' daar komt bijna iedereen bij mij op ICQ :( . Soms is 't niet erg, maar 't is erg leuk als je het druk hebt en je je werk moet onderbreken..

Laatste tijd weer een beetje geruzie, gelijk m'n ICQ vol met 'waarom dit', 'waarom dat'.. etc..

Neh, als je je naam hoog wilt houden moet je geen ad/mod adden op je icq list >:)

[edit]
De-topixen.. aaahhgrr.. Arjen, please, doe er wat aan :(

• Knightwolf
  • Laatst online: 11-02 13:46
Op dinsdag 12 juni 2001 23:35 schreef ronaz het volgende:

[..]

Zoals ik?? >:)
Tenminste, ik heb er wel een aantal staan ja, maar niet allemaal. Ik heb dat graag dat als er iets is dat ik desbetreffende persoon direct kan aanspreken zonder gezijk met topics aan te maken in LA om vervolgens een hele tijd te moeten wachten tot betreffende Ad/Mod mijn bericht ziet, en er inmiddels een waslijst van andere users is gereplied waar ik niet om vraag.

Ook niet voor elk kleinigheidje moet je een topic aanmaken, als het een kort vraagje of mededeling is wordt er ook door Ads/Mods zelf naar ICQ doorverwezen, dus waarom niet gelijk op eigen initiatief? Als ze het niet op prijs stellen merk je het vanzelf :P

Kheb zelf tot nog toe geen negatieve ervaringen met alle ads/mods die ik in m'n ICQ heb staan, zelfs al aantal keer handig geweest :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik vind het ook behoorlijk irritant als ze heel de dag aan je ICQ hangen om draadjes door te geven, bedoeling is goed en de inzet is koel maar t'is wel lastig als je met iets anders bezig bent en je mag heel de tijd URLs klikken :) Heb soms andere dingen te doen en daarom geen zin in GoT/modereren :)

• Knightwolf
  • Laatst online: 11-02 13:46
Op woensdag 13 juni 2001 12:23 schreef Tom het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk irritant als ze heel de dag aan je ICQ hangen om draadjes door te geven, bedoeling is goed en de inzet is koel maar t'is wel lastig als je met iets anders bezig bent en je mag heel de tijd URLs klikken :) Heb soms andere dingen te doen en daarom geen zin in GoT/modereren :)
Daar hebben ze toch al die verschillende ICQ-statussen voor uitgevonden?
Paar die ik zo weet:
Free for Chat, Occupied, Do NOT Disturb, Away, N/A .... daarmee kun je al bij voorbaat aangeven of je wel of niet beschikbaar bent.

Ik zie veel mods allerlei verschillende statussen gebruiken, wat wel zo handig is.
Iemand die niet op gewoon Online staat zal ik ook echt NIET zomaar aanspreken, tenzei het extreem belangrijk is, en ik zou niet weten waar dat voor moet kunnen zijn ;) dus van mij zal je echt geen last hebben.

Ik zal ook zowiezo niet zomaar op een foute thread via ICQ attenderen, eerst check ik zelf SU omdat daar maybe al iemand een opmerking heeft gepost over de thread die ik bedoel, zoniet dan doe ik dat zelf, als er een modje Online is die ik ook anderszins wel eens spreek wil ik daar nog wel eens gebruik van maken, maar zovaak zie ik geen threads meer die gesloten moeten worden :)

Verwijderd

Knightwolf: je vergeet dé ultieme ICQ status: Invisible >:)

Verwijderd

Ik krijg regelmatig wel icqtjes binnen met requests of su-meldingen... geen probs mee, beter juist dat mensen meedenken om het forum schoon te houden...
Daarvoor heb ik icq ook aanstaan, chatten hou ik niet zo van, heb hem enkel voor dat soort zaken...

• Tom
  • Niet online

Tom

ja als ik online ben heb ik er geen problemen mee, maar ben meestal (/altijd >:) ) invisible tenzij ik me verveel... dan is het wel irritant.

Verwijderd

Soms kan het idd lastig zijn... Dan ben ik met andere dingen bezig en dan komen ineens dat soort dingen binnen, als ik het echt druk heb zeg ik gewoon ga me collega's maar lastig vallen >:) :P

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 12:32 schreef [nielsonline] het volgende:
of te wel de Llewella status :P

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 13 juni 2001 12:40 schreef Llewella het volgende:

[..]

Soms kan het idd lastig zijn... Dan ben ik met andere dingen bezig en dan komen ineens dat soort dingen binnen, als ik het echt druk heb zeg ik gewoon ga me collega's maar lastig vallen >:) :P
oh vandaar dat ik elke keer URL's krijg voor GoT te modden :P

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Heb soms andere dingen te doen en...
Mwah, dat lijkt me sterk :P >:)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 12:32 schreef [nielsonline] het volgende:
You better believe it :7

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb alleen Kaj. in me lijst staan van de adjes/moderaters maar die staat onder het kopje Anime en niet eens onder het kopje Fora :)

verder schrok ik laatst van mijn ingore list

heb op mijn contact list nu iets van 100 personen staan, maar in mijn ignore stonden er 500 :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 10:35 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]
's avonds staat ie meestal wel aan, alleen niet altijd voor iedereen zichtbaar.
Stuur maar gewoon je berichtjes, als ik er ben dan zal ik ze zeker meestal wel beantwoorden. NP :)
met de nadruk op meestal, of was het meestal niet??? >:)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Oplossing: neem 2 icq accounts! >:)

Whatever.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ICQ maar raak maar verwacht niet dat ik je zomaar op mijn lijst zet ;) Dan wordt ie simpelweg te groot. Maar een beetje aankloppen mag imho altijd.
En voor linkjes kan het soms handig zijn.

Verwijderd

Offtopic:

/me is van mening dat ze de optie Invisible uit ICQ moeten slopen, of je bent online, of je bent het niet... :7

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 13 juni 2001 22:07 schreef Revolution het volgende:
Offtopic:

/me is van mening dat ze de optie Invisible uit ICQ moeten slopen, of je bent online, of je bent het niet... :7
Als iedereen nou eens begrijpt dat occupied ook occupied is, dan is er niets aan de hand, maar de meeste lopen dan toch onzinnige zooi te sturen als je ff bezig bent. Daarvoor is invisible wel handig :)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 22:34 schreef Tom het volgende:

[..]

Als iedereen nou eens begrijpt dat occupied ook occupied is, dan is er niets aan de hand, maar de meeste lopen dan toch onzinnige zooi te sturen als je ff bezig bent. Daarvoor is invisible wel handig :)
Moet je maar geen GoT-mod worden! >:)

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Heb nog maar 2 op mijn contactlist staan van de adjes/modjes waarvan ééntje zelfs nog op mijn vissible list.
Overigens heb ik ook 2 ads/mods op mijn ignorelist >:)

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 14 juni 2001 09:31 schreef HBM het volgende:
Heb nog maar 2 op mijn contactlist staan van de adjes/modjes waarvan ééntje zelfs nog op mijn vissible list.
Overigens heb ik ook 2 ads/mods op mijn ignorelist >:)
En een aantal ex-litemods >:)

"I sit in my room and imagine the future."

Pagina: 1