Ik heb een bizar probleem. Lang verhaal kort: IP pakketten van lengte 1054 t/m 1057 bytes worden gedropt. Ik heb dit probleem bij twee aansluitingen (KPN en Planet) met de Experia V9 bevestigd. Dat zijn de enige V9's die ik heb om te testen. Andere KPN lijnen gaan goed.
Het betreft de ZTE H368N (Experia V9). Het gebeurt al bij het pingen van de eerste gateway.
Kunnen mensen met (deze) Experia dit testen (dit keer met ping tweakers.net)? Payloadgrootte is ingesteld zodat met de overhead de IP pakketten de 'juiste' lengte krijgen.
Linux mensen (de eerste gaat goed, dan 4 fout, dan weer één goed):
Windows mensen:
Ik heb:
Het betreft de ZTE H368N (Experia V9). Het gebeurt al bij het pingen van de eerste gateway.
Kunnen mensen met (deze) Experia dit testen (dit keer met ping tweakers.net)? Payloadgrootte is ingesteld zodat met de overhead de IP pakketten de 'juiste' lengte krijgen.
Linux mensen (de eerste gaat goed, dan 4 fout, dan weer één goed):
code:
1
2
3
| ping -c 1 -M do -s 1025 tweakers.net # gaat goed ping -c 1 -M do -s 1026 tweakers.net # gaat fout ping -c 1 -M do -s 1030 tweakers.net # gaat weer goed |
Windows mensen:
code:
1
2
3
| ping -l 1025 tweakers.net # gaat goed ping -l 1026 tweakers.net # gaat fout ping -l 1030 tweakers.net # gaat weer goed |
Ik heb:
code:
1
2
3
4
5
| Model H368N Hardware Version V1.02 Software Version V1.01.00T09.4v2 Boot Loader Version V1.01.02 xDSL PHY Version A2pv4bF038j.d24e |