Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een laptop ~~350 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een laptop tussen de prijsklasse 275-325 euro.
Ik heb binnenkort op school een LAN-party en daar wil ik graag aan meedoen en daarvoor heb ik dus een laptop nodig. Op dit moment heb ik een zelfgebouwde PC dus ik weet wel hoe specificaties enz.. werken.
Uiteraard is de laptop niet alleen voor de LAN-party.
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruik voor school, zoals Word, misschien wat programmeren enz ( notepad++). En het moet League of Legends aankunnen op minimaal medium, ( high zou fijn zijn).
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Windows, verder gewoon normaal gebruik voor als ik niet thuis ben.
Wat is je budget?
Zoals ik al eerder heb vermeld, tussen de 275- 325 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet heel vaak.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nog nooit een laptop gehad :/

Specificaties die ik wil :
-4GB ram
- redelijke accuduur
- 15,6 of 17,3 inch ( kan iemand mij overhalen om voor een bepaalde grootte te kiezen? :) )
- min 250gb HDD
- Als er een SSD bij zit, kan prijs naar 350
- Windows 8.1 ( wss?, heb wel liever 7)
- redelijke videokaart, ( ik weetniet hoeveel de laptops zijn met een GT740M, misschien die?)
- Stevig en niet te zwaar

Alvast bedankt,

EDIT: Ik heb de prijs aangepast naar 275-325 euro, omdat ik het dan meteen kan kopen :*)

Laptops waar ik naar heb gekeken :

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-F553MA-BING-SX359B-Laptops-bestel-online-bij-Media-Markt,10259,482723,1492515.html?langId=-11&et_cid=66&et_lid=235&et_sub=2-ASUS%20F553MA-BING-SX359B

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 18:06 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Je startpost is al vrij compleet en je gewilde specificaties vrij specifiek (;)), welke had je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al eerder vermeldde, dit is de eerste keer dat ik een laptop koop en ze lijken veel op elkaar ik weet eigenlijk niet waar ik naar moet kijken, hoe ik moet zoeken. Zouden jullie mij een paar kunnen aanraden?

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:01
Ik vrees dat je met jouw budget geen laptops kan vinden die LoL op high aankan. Dan zal je of het budget moeten verhogen of je games op een desktop spelen.

• Unimproved
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Gaming gaat het niet worden op dat budget, maar bij Dell kan je nu een i3 krijgen voor dat bedrag.

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop

Verwijderd

Ben je nog op zoek naar een laptop die lol aan kan op medium
Als je dat nog steeds bent heb ik er nog eentje liggen voor 150 euro
Pagina: 1