Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rename script na downloaden met NZBget via synology NAS

Pagina: 1
Acties:

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Ik gebruik Nzbget om films en series via usenet te downloaden. Wat ik eigenlijk zoek is een soort van post-script wat het volgende doet na het downloaden en uitpakken van een film met NZBget. Elke film komt in een losse map even "filmmap" genoemd voor nu. De naam van deze filmmap is altijd de juiste naam van de film.

Wat moet het script doen:

- Bepaal van alle bestanden in de map (recursief) welke de grootste is. Dit is altijd de .mkv file. Deze noemen we even voor het gemak film.mkv
- Wis alle files en mappen behalve de film.mkv file.
- Verplaats de film.mkv map (indien deze een paar mappen diep zat) naar de filmmap.
- Rename de mkv file naar de naam van de map waar deze zich in bevind.

Op die manier ben je al die overige rommel kwijt welke je er bij krijgt. Ook heeft de mkv meteen de goede naam.

Is er zo iets? Ik heb al iets gelezen van videoSort van Nzbget zelf, maar hier kwam ik ook niet echt verder mee.

Alles draait op mijn synology NAS dus al er 1 of andere package voor Synology is die dit kan dan is het ook prima natuurlijk!

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• EdDeNtEr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10 17:39
sabnzbd

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
sabnzbd draait heel traag op mijn NAS door de beperkte hardware erin. Ik haal max 3 MB/s en met Nzbget haal ik de volle 10 MB/s

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
niemand?

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:11
Kan nzbToMedia dat niet voor je doen?

Of CouchPotato? (Maar dat gaat iets verder dan alleen post-processing :+ )