Ik ben helemaal niet van de topics aanmaken nadat ik zelf gezocht heb, maar hier kom ik echt niet uit.
De situatie is als volgt:
Ik heb een Active Directory met een domein en verschillende OU's:
--DOMEIN.local
---l__>Bedrijven
------l__>Bedrijf 01
------l__>Bedrijf 02
------l__>Bedrijf 260
------l__>Enz.
An sich niets bijzonders. Echter heb ik maar het beheer over 4 van deze bedrijven (lees/view rechten op de overige OU's, maar verder niets mee van doen).
Hoe kan ik binnen de MMC met ADUC (dsa.msc) de view zó instellen dat ik alleen Bedrijf 01, Bedrijf 060, Bedrijf 067 en Bedrijf 259 zichtbaar maak in die MMC en de overige bedrijven eruit filter?
Ik zag iets voorbij komen met een Taskpad optie in de MMC, echter lijkt het erop dat dat voornamelijk taken uit kan delen i.p.v. dat ik de view kan aanpassen
De situatie is als volgt:
Ik heb een Active Directory met een domein en verschillende OU's:
--DOMEIN.local
---l__>Bedrijven
------l__>Bedrijf 01
------l__>Bedrijf 02
------l__>Bedrijf 260
------l__>Enz.
An sich niets bijzonders. Echter heb ik maar het beheer over 4 van deze bedrijven (lees/view rechten op de overige OU's, maar verder niets mee van doen).
Hoe kan ik binnen de MMC met ADUC (dsa.msc) de view zó instellen dat ik alleen Bedrijf 01, Bedrijf 060, Bedrijf 067 en Bedrijf 259 zichtbaar maak in die MMC en de overige bedrijven eruit filter?
Ik zag iets voorbij komen met een Taskpad optie in de MMC, echter lijkt het erop dat dat voornamelijk taken uit kan delen i.p.v. dat ik de view kan aanpassen