Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[GEZOCHT] Een GOEDE draadloze headset

Pagina: 1
Acties:

• Jefixed
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2021
Goedendag allemaal.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede draadloze headset, deze headset wil ik gebruiken op de PC met Skype.
Het is dus belangrijk dat de headset comfortabel is, en een goede microfoon heeft.

Ik had zelf al wat rondgekeken, en ik kwam zelf op de Sony gold headset. Alleen ik hoorde dat de microfoon zeer slecht was, en ik moet juist een goede hebben. Ook hou ik er van dat de oorschelpen mijn oor volledig bedekken.

Ik heb een ruim budget, ongeveer tot 150 euro lijkt me prima.
Het liefst heb ik een draadloze omdat ik hiervoor drie Turtlebeach (X12, P11, PX22) heb gehad, die allemaal op dezelfde manier kapot zijn gegaan: Doordat het draad in de knoop raakte, en deze zichzelf doorsneed als het ware. De X12 hield het het langst vol, 1.5 jaar en de andere twee binnen 2 weken...

Als je eventueel goede tips voor mij hebt, zou je die dan alsjeblieft hier willen achterlaten.
Ook als je nog vragen hebt.

Bedankt!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-11 21:10
ik weet niet of hij aan je eisen voldoet http://tweakers.net/product/392831/jbl-synchros-e50-bt/
ik heb hem gisteren bestelt

• Jefixed
Ziet er goed uit, alleen dit is enkel een koptelefoon toch?
Ik ben op zoek naar een headset (koptelefoon + mic aan elkaar vast)

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
deze (pricewatch: Logitech Wireless Gaming Headset G930) heb ik nu toch al een aantal jaar in gebruik. Naast een paar stomme driver issues is er eigenlijk niks mis mee.
Voor zo ver ik het je kan vertellen kunnen mensen mij altijd goed horen.

Comfort is echt per persoon verschillend, ik kan er prima een hele dag mee gamen. Accu houdt het ook vol.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• jurriaan10
Jefixed schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:50:
[...]

Ziet er goed uit, alleen dit is enkel een koptelefoon toch?
Ik ben op zoek naar een headset (koptelefoon + mic aan elkaar vast)
er zit een ingebouwde microfoon in
vraag maar bijvoorbeeld in de mediamarkt

• Jefixed
Noenie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:01:
deze (pricewatch: Logitech Wireless Gaming Headset G930) heb ik nu toch al een aantal jaar in gebruik. Naast een paar stomme driver issues is er eigenlijk niks mis mee.
Voor zo ver ik het je kan vertellen kunnen mensen mij altijd goed horen.

Comfort is echt per persoon verschillend, ik kan er prima een hele dag mee gamen. Accu houdt het ook vol.
Oh oke, Logitech is meestal wel goed ja, ziet er goed uit... Ik zal deze onthouden :-).
jurriaan10 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

er zit een ingebouwde microfoon in
vraag maar bijvoorbeeld in de mediamarkt
Oh, zoals bij de Sony gold headset dus, ook een ingebouwde microfoon... Is de microfoon van de synchros wel goed dan?

• jurriaan10
JBL Synchros Over-Ear Bluetooth hoofdtelefoon (E50BT)

Deel uw afspeellijst. Met stijl
Futuristische, ooromsluitende stereohoofdtelefoon met het beroemde JBL-geluid, uitgerust met ShareMe-technologie via Bluetooth en veelzijdige functies voor mobiele apparatuur - modern, elegant ontwerp tot in alle details.

De nieuwe E50BT combineert de legendarische JBL-geluidskwaliteit met volledige Bluetooth-connectiviteit en veelzijdige functies voor mobiele apparatuur - verpakt in een slanke design, dat niet alleen comfortabel draagt, maar ook een blikvanger is. De JBL-ontwikkelaars hebben grote 50 mm luidsprekers met een overtuigend Pure Bass-vermogen gecombineerd om uw oren met een volumineus frequentiebereik (10 Hz tot 24 kHz) en volle, onvervormde bassen te verwennen.

Bluetooth biedt draadloze verbinding met smartphones, tablets of muziekspelers, terwijl één druk op de knop voldoende is voor handsfree bellen. Gesprekken klinken kristalhelder, dankzij de betrouwbare Pure Konnexx-ruisonderdrukking. En met de geïntegreerde ShareMe-technologie kunt u muziek met vrienden delen en draadloos naar andere met ShareMe uitgeruste hoofdtelefoons streamen. Een oplaadbare lithium-ion-accu werkt 18 uur lang en als de batterij leeg is, kunt u met de meegeleverde AUX-kabel uw luisterervaring zonder onderbreking voortzetten.

De E50BT overtuigt niet alleen met een buitengewone geluidskwaliteit, maar ook met een hoog draagcomfort, mooi uiterlijk en duurzaamheid. De ergonomische hoofdbeugel en beweegbare oorschelpen kunnen individueel worden aangepast en zijn ook na uren luisteren nog onverminderd comfortabel. De comfortabele oorschelpen van zacht kunstleer dragen niet alleen aangenaam, maar onderdrukken betrouwbaar storende omgevingsgeluiden. Door het slanke design van de E50BT en de opvallende kleurcombinaties staat u in het middelpunt.

Handsfree-functie en draadloos muziek streamen met volledige Bluetooth-connectiviteit. Geïntegreerde ShareMe-technologie voor gelijktijdig muziek luisteren op twee met ShareMe uitgeruste hoofdtelefoons
De E50BT is een stijlvolle, draadloze hoofdtelefoon die een uitstekende aanvulling vormt op mobiele apparaten. En met een druk op de knop wordt deze het middelpunt van uw sociale leven: schakel eenvoudig ShareMe in via de geïntegreerde bedieningstoets op de oorschelp en stream uw muziek naar een andere met ShareMe uitgeruste hoofdtelefoon. De E50 is als een fantastisch concert voor twee.

De geïntegreerde, via een USB-aansluiting oplaadbare lithium-ion-accu geeft 18 uur ononderbroken luisterplezier. En als de accu een keer leeg is, maakt de meegeleverde AUX-kabel passief luisteren mogelijk
De hele dag naar muziek luisteren en 's nachts eenvoudig weer opladen - de oplaadbare lithium-ion-accu voorziet de E50 gedurende 18 uur van stroom, en dat is met afstand langste speelduur in zijn categorie. En als de energie een keer op is, luistert u gewoon verder met de meegeleverde AUX-kabel en speelt u uw muziek verder af.

In de oorschelp ingebouwde microfoon met PureKonnexx-echo- en ruisonderdrukking voor handsfree bellen met kristalheldere stemoverdracht
Met de E50 blijft u verbonden in plaats van te worden afgesneden. Wissel naadloos tussen muziek en telefoon met slechts één druk op de knop. Geniet van de kristalheldere verbinding via de geïntegreerde microfoon dankzij de PureKonnexx-echo- en ruisonderdrukking.

Klassieke JBL-geluidskwaliteit met het Pure Bass-vermogen uit hoogwaardige 50 mm luidsprekers biedt over het volledige geluidsspectrum ongestoorde helderheid en krachtige bas
De E50BT imponeert zowel met uitstekende hoge tonen en volle bassen en biedt een aanzienlijk frequentiebereik van 10 Hz tot 24 kHz in de beste geluidskwaliteit weer. De ruime luidsprekers met het JBL Pure Bass-vermogen garanderen een dynamische vervormingsvrije luisterervaring - Hear the Truth.

De ergonomische hoofdbeugel en de met kunstleer gevoerde oorschelpen zijn ultracomfortabel en schermen effectief af van omgevingsgeluiden.
De vederlichte, ergonomisch gevormde hoofdbeugel met de zachte oorkussens van fijn kunstleer bieden ultiem draagcomfort en schermen betrouwbaar alle omgevingsgeluiden af. De in alle richtingen draaiende verbindingsstukken van aluminium zorgen voor uitstekende draageigenschappen door de oorkussens perfect tegen uw oren te houden.

het is een heleboel informatie ik hoop dat u er wat aan heeft :)

• Jefixed
jurriaan10 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:06:
JBL Synchros Over-Ear Bluetooth hoofdtelefoon (E50BT)

Deel uw afspeellijst. Met stijl
Futuristische, ooromsluitende stereohoofdtelefoon met het beroemde JBL-geluid, uitgerust met ShareMe-technologie via Bl................
Bedankt voor het opzoeken, ook deze headset zou ik onthouden. Thanks!
Andere mensen nog andere tips?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Een linkje zou ook voldoende zijn geweest.

• jurriaan10
kan niet alleen toegankelijk voor mijn vaders werk

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-11 12:35
jurriaan10 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:24:
kan niet alleen toegankelijk voor mijn vaders werk
uhu.
https://www.conrad.nl/nl/...eadset-zwart-1229593.html
Exact zelfde text (even op lees meer plusje klikken links) en plaatjes.

In any case, ik kan de genoemde logitech koptelefoon ook wel aanbevelen. Enige stomme is dat de mute functie van dat ding softwarematig gaat en af en toe niet lekker pakt op grotere afstanden. Verder is glaasje drinken pakken terwijl je doorpraat op een andere verdieping niet buiten de mogelijkheden :P Bereik is dus goed op orde verder.

Pricewatch levert ook nog wat andere opties die misschien de moeite waard zijn trouwens!

• Jefixed
Sleepkever schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:32:
[...]

uhu.
https://www.conrad.nl/nl/...eadset-zwart-1229593.html
Exact zelfde text (even op lees meer plusje klikken links) en plaatjes.

In any case, ik kan de genoemde logitech koptelefoon ook wel aanbevelen. Enige stomme is dat de mute functie van dat ding softwarematig gaat en af en toe niet lekker pakt op grotere afstanden. Verder is glaasje drinken pakken terwijl je doorpraat op een andere verdieping niet buiten de mogelijkheden :P Bereik is dus goed op orde verder.

Pricewatch levert ook nog wat andere opties die misschien de moeite waard zijn trouwens!
Ik lees er inderdaad veel goede verhalen over, maar helaas ook een aantal slechte... Heb jij ervaring met deze headset, zou jij deze headset mij aanbevelen (gebruik 'm gewoon voor pc, Skype etc.) of heb je nog andere ideeën?

• jurriaan10
:) ik ga hem ook voor de pc en skype gebruiken.
nu heb ik zelf een vraag waar heeft u slechte verhalen gelezen ik ben er wel benieuwd naar

• Jefixed
jurriaan10 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:52:
:) ik ga hem ook voor de pc en skype gebruiken.
nu heb ik zelf een vraag waar heeft u slechte verhalen gelezen ik ben er wel benieuwd naar
Oh ik bedoel over de Logitech :-)

• jurriaan10
oh sorry

30+ smilies posten is niet gewenst. Check het Algemeen Beleid eens.

[ Voor 86% gewijzigd door S1NN3D op 29-10-2014 21:44 ]

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:51
Ik zit met hetzelfde probleem. Zoek een leuke headset, liefst draadloos want ik ben al die zooi beu. Loop momenteel rond met dopjes van sennheiser dus qua kwaliteit zal het wel niet slechter gaan. (goedkope dopjes)

Nu hoorde ik onlangs op een LAN evenement de playstation pulse headset. Prachtige bass enz. Maar ik heb geen playstation en het lijkt me nogal idioot om te kopen dan. Nu zag ik in een ruime online review de jabra revo die er heel sterk uitkwam, heeft een BT versie. Zal de massa review hier posten

http://m.thewirecutter.co...n-or-over-ear-headphones/

• Jefixed
Law0070 schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:37:
Ik zit met hetzelfde probleem. Zoek een leuke headset, liefst draadloos want ik ben al die zooi beu. Loop momenteel rond met dopjes van sennheiser dus qua kwaliteit zal het wel niet slechter gaan. (goedkope dopjes)

Nu hoorde ik onlangs op een LAN evenement de playstation pulse headset. Prachtige bass enz. Maar ik heb geen playstation en het lijkt me nogal idioot om te kopen dan. Nu zag ik in een ruime online review de jabra revo die er heel sterk uitkwam, heeft een BT versie. Zal de massa review hier posten

http://m.thewirecutter.co...n-or-over-ear-headphones/
Ik zit inderdaad met het zelfde idee, maar dan de nieuwste versie van de PS4 headset.
Lekker goedkoop, bij die Pulse betaal je 50 euro meer voor een beetje bass... Niet nodig als je het mij vraagt.

Vriend van mij heeft de PS4 wireless gold headset aangeschaft, hij vindt hem heel fijn en ik hoor hem super goed..... Dus ik ga voor die :-)

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

TB px3?
Zowel voor ps3, xbxox en pc.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

• Jefixed
Beta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:30:
TB px3?
Zowel voor ps3, xbxox en pc.
Turtlebeaches zijn slecht man, door de lange kabel die na een tijd afbreekt... Draadloos FTW =)

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Jefixed schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:32:
[...]

Turtlebeaches zijn slecht man, door de lange kabel die na een tijd afbreekt... Draadloos FTW =)
... Als je ook de moeite neemt om deze tip te bekijken, zie je direct dat het gaat om een draadloos exemplaar. Als de kabel dus volgens jouw mening het enige minpunt is van een TB.. ;) by all means: http://www.turtlebeach.co...headsets/ear-force-px3/50

• Jefixed
Jefixed schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:32:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 Haha sorry, ziet er overigens prima uit.. :-)
Pagina: 1