"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De titel staat tussen aanhalingstekens om aan te geven dat het een claim is, in dit geval van The Washington Post. Het is al decennia lang journalistiek gebruik dit zo aan te geven.
Ja en wat is jullie claim dan? In plaats van het zo gelijk over te nemen van The Washington Post. Ik vind het nog steeds misleidend.
En zoals HMC ook al aangaf:
En zoals HMC ook al aangaf:
Het staat tussen aanhalingstekens omdat het een quote is. Notabene van een nieuwsartikel die dat slechts totaal uit het niets stelt in de eerste paar zinnen.
Er is verder totaal niets terug te vinden over waarom dit ook maar iets met de Russiscxhe overheid te maken zou kunnen hebben. Zelfs in de link die het bronartikel op TWP geeft is er daarover niets te vinden.
Als je maar genoeg links geeft, moet het wel waar zijn, ondanks het feit dat niet veel mensen verder op die links klikken.
Ik doe dat dus wel, en zie slechts herhalingen van ongefundeerde "journalistiek".
Of moet ik zeggen "propaganda"?
En waarom doet Tweakers daar aan mee?
[ Voor 72% gewijzigd door iFap op 29-10-2014 16:26 ]
Verwijderd
Goede journalistiek lijkt Olaf op te hinten. Het is geen goede journalistiek als je een belangrijk detail weglaat, namelijk dat het vermoedelijk gaat om hackers die werken voor de Russische overheid. Want wat T.net nu tussen aanhalingstekens als kop gebruikt dat heeft de WSP nooit beweerd. Wat iFap in de TS schrijft is helemaal correct.
Hackers thought to be working for the Russian government breached the unclassified White House computer networks in recent weeks, sources said (...)
bron: http://www.washingtonpost...7-5d89b5e8c251_story.html
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 16:30 ]
Als ik de bron zo lees ben ik het met je eens ChicaneBT. Er is primair ingebroken bij het netwerk, maar de bronnen houden een slag om de arm wat betreft de herkomst van de aanval en de The Washington Post wil dan ook niet zo ver gaan om met die claim in te steken...en dat zouden wij dan ook niet moeten doen.
Dank en hier is de fix: nieuws: 'Hackers breken in bij netwerk Witte Huis'
Dank en hier is de fix: nieuws: 'Hackers breken in bij netwerk Witte Huis'