Via email link downloaden

Pagina: 1
Acties:

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

Topicstarter
Hoi medeGotters,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een systeem wat ik thuis kan draaien om remote via een emailtje een link te downloaden thuis.

Op het werk heb ik dus geen snelle internet verbinding maar kom daar af en toe wel interresante dingen tegen om te downloaden.

Een tijd geleden toen ik nog bij XS4All zat kon je een URL submitten en de verbinding verbreken zodat XS4all automatisch de download ging doen.

Als ik nu per email een mailtje naar mijn huis zou kunnen sturen met in de subject de URL wat ik zou willen downloaden zodat mijn computer thuis automatisch die url zou gaan downloaden zou dit heel makkelijk zijn.

Is hier iets voor te krijgen? Weet mischien iemand dit?

WWW.RC5.NL

Verwijderd

als je beeetje kan proggen is het niet erg moeilijk, maar misschien bestaat zoiets al? www.tucows.com gecheckt? anders ff sub7 trojan installen thuis;) daarmee kan je volgens mij nl downloaden via een commando van de client naar de host :)

• d-motion

d-motion

zow... en dan nu...

Topicstarter
Als ik kon proggen had ik het zelf al gemaakt ;) . Maar ja.. en op tucows etc heb ik ook al gekeken... maar kon niets vinden ;(

WWW.RC5.NL

Verwijderd

linux installeren...telnetten naar huis.....wget http://www.domein.com/fhiks.zip draaien en voial....thuis gedownload.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op dinsdag 12 juni 2001 23:11 schreef Magio het volgende:
linux installeren...telnetten naar huis.....wget http://www.domein.com/fhiks.zip draaien en voial....thuis gedownload.
Ik stel dan SSH voor en geen telnet

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Of remote inloggen via VNC als je een besturingssysteem gebruikt wat daardoor ondersteund wordt (en dat zijn er echt veel!)

Was van een of andere universiteit , ben ik even de link van kwijt.

Hoe het via e-mail moet zou ik niet weten ,
maar er bestaan wel services die bestanden van een site kunnen downen , en dan per e-mail naar je toe kunnen sturen.
Das dus een andere optie :)

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op dinsdag 12 juni 2001 23:16 schreef Noisema het volgende:
Of remote inloggen via VNC als je een besturingssysteem gebruikt wat daardoor ondersteund wordt (en dat zijn er echt veel!)

Was van een of andere universiteit , ben ik even de link van kwijt.

Hoe het via e-mail moet zou ik niet weten ,
maar er bestaan wel services die bestanden van een site kunnen downen , en dan per e-mail naar je toe kunnen sturen.
Das dus een andere optie :)
VNC verstuurt password, net als telnet, in plain text over het net. Niet doen dus.

Installeer een unixvariant met SSH erop en gebruik wget.

Zit je vast aan Windows kun je ook curl gebruiken....

Verwijderd

pcanywhere?? ik weet niet of het kan....ben geen m$ freak

Verwijderd

uhm idd jah linux installen ;)
wget totally kicks ass

• d-motion

d-motion

zow... en dan nu...

Topicstarter
Alleen jammer dat ik de ballen verstand heb van Linux. Een trojan of pc-anywhere software installeren wil ik ook niet aangezien de computer thuis dan te veel gaat draaien en we moeten toch zoveel mogelijk voor de }:O overlaten!

Mischien moet ik me dan toch maar wat meer in download accelerators gaan verdiepen en middels een scriptje een file te maken.

Hopelijk komt er nog iemand met een Windows of Perl oplossing kant en klaar! :)

WWW.RC5.NL

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Installeer een telnetserver op je windows PC en gebruik Curl
Pagina: 1