Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2010 kan groep contacten niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• sannie1213
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-06 17:37
Beste mede tweakers,

Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar probleem is als volgt.

Er is hier een gebruiker die heeft in haar contactpersonen verschillende groepen. IVM switching van personeel veranderen de groepen dagelijks. Nu is het echter zo dat er 1 groep is waar ze geen wijzigingen in kan maken. Ze kan hem zelf niet verwijderen. Ze krijgt de melding "Het verplaatsen, kopieren of verwijderen kan niet worden voltooid. De items zijn mogelijk al verplaatst of verwijderd, of u hebt onvoldoende machtigingen. Als het item is verzonden als een taakverzoek of een vergaderverzoek, ontvangt de geadresseerde misschien geen updates. De clientbewerking is mislukt." We hebben als geprobeerd om het te doen met Outlook in Safe mode. We zijn ook al met mahtigingen aan het spelen geweest. Maar we krijgen de groep absoluut niet weg.

Er word gebruik gemaakt van Outlook 2010. En de email werkt via Exchange.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is de mailgroep niet gewoon een Exchange mailgroep, ipv persoonlijk aangemaakte groep?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• sannie1213
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-06 17:37
Vraag niet hoe maar we hebben het ineens voor elkaar. Wel allerlei errors. We hadden de groep naar andere contactpersonen map gezet. En van hierr uit verwijdert. Kregen wel elke keer een Error maar het is gelukt. En de eindgebruiker kan verder en dat was sowieso op dit moment wat telde.

En de contacpersonen lijst was via Exchange. En de gebruiker heeft hier zelf allerlei groepjes gemaakt om het voor haar zelf gemakkelijker te maken. Zodat ze niet iedereen los hoeft te voegen maar gewoon de groepsnaam in typt.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik doelde meer of 't een AD distributiegroep was, of dat ze zelf een groep had gemaakt. Want bij 't eerste is het dan logisch dat ze 'm niet kan verwijderen of aanpassen ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate