My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Daarnaast:
vind ik nogal verwarrend en weinigzeggend: gaat het om $ 2 ton (niet heel erg veel vergeleken met de raket zelf), of 2000 kilo, en hoeveel is dat dan waard?nog los van de meer dan twee ton aan spullen
Het was een door de NASA gecharterde raket. In een kop kun je niet alle mogelijke nuance kwijt.
2000 kilo; waarde daarvan is niet bekend.tinzarian schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:09:
Daarnaast:
[...]
vind ik nogal verwarrend en weinigzeggend: gaat het om $ 2 ton (niet heel erg veel vergeleken met de raket zelf), of 2000 kilo, en hoeveel is dat dan waard?
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik zou zeggen, noem het beestje dan gewoon bij zijn naam.
"Onbemande Antares raket ontploft vlak na de lancering"
En leg in het artikel uit dat het om een Anteres raket gaat, gemaakt door Orbital Sciences welke in opdracht van NASA een vlucht naar het ISS zou gaan maken.
"Onbemande Antares raket ontploft vlak na de lancering"
En leg in het artikel uit dat het om een Anteres raket gaat, gemaakt door Orbital Sciences welke in opdracht van NASA een vlucht naar het ISS zou gaan maken.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Het lijkt me handiger de woordkeuze in het artikel te verbeteren ipv hier de vraag te beantwoordenJoost schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:58:
2000 kilo; waarde daarvan is niet bekend.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.