Intel Game PC 800 euro (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• Pwas
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-03 10:17
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Staat in het Topic

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen bepaalde merk voorkeuren, behalve bij de bitfenix, omdat ik dit gewoon een te mooie kast vind

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat hij de (bijna) alle games op Ultra/Max kan spelen zonder met ongeveer 60fps.

Ga je overklokken?
Weet ik nog niet, maar als ik ga overclocken koop ik dit er later bij, dus zit het niet in mijn budget, omdat ik eventueel wil overklocken wil ik een goed moederbord/processor voor

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral Battlefield, Assassain's creed unity (als ie uit is :) )

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Maximumprijs is 800 euro, hij mag iets van 10 meer/minder zijn, maar niet te veel

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
k neem een Sharkoon Drakonia muis mee, beeldschermen toetsenboreden etc koop ik er later bij, dit zit dus niet bij het budget van mijn pc in.
Aangezien ik waarschijnlijk 5.1 boxen ga halen, moet ik dan een 5.1 moederbord hebben?, zo ja, welke

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [tr] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [td bgcolor=#ededed]Product[/td] [td bgcolor=#ededed]Prijs[/td] [td bgcolor=#ededed]Subtotaal[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]Intel Core i5-4460 Boxed[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 158,90[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 158,90[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]ASRock B85 Pro4[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 60,-[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 60,-[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]MSI Radeon R9 290 Gaming 4G[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 282,99[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 282,99[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]WD Blue WD10EZEX, 1TB[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 47,95[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 47,95[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]BitFenix Shadow[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 57,95[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 57,95[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]Gelid Solutions Tranquillo Rev.2[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 22,40[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 22,40[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 65,95[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 65,95[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 53,49[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 53,49[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td] [td bgcolor=#fafafa]Crucial M500 2,5" 120GB[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 54,-[/td] [td bgcolor=#fafafa]€ 54,-[/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#ededed colspan=2]Bekijk collectie Importeer producten[/td] [td bgcolor=#ededed]Totaal[/td] [td bgcolor=#ededed]€ 803,63[/td] [/tr] [/table]

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik heb een paar bepaalde merk voorkeuren, bij de bitfenix, omdat ik dit gewoon een mooie kast vind, en intel (voor de processor)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat hij de (bijna) alle games op Ultra/Max kan spelen met ongeveer 60fps. (dus geen framedrops)

Ga je overklokken?
Weet ik niet, in mijn vorige desktop aankoopadvies is het me afgeraden omdat het geen zin meer zou hebben.

Ik heb een paar dagen geleden al een ander topic gedaan, ik doe nu een nieuwe omdat de andere niet goed bleek te zijn. kan het topic ID ook niet meer vinden

Saabliefhebber met hart voor techniek

• Pwas
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-03 10:17
En net zoals de vorige keer ging het niet helemaal goed met de RML code, k weet nie wat het is maarja. als iemand m er in kan zetten erg graag

Saabliefhebber met hart voor techniek

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Nieuw topic openen is natuurlijk niet eens nodig. Ga gewoon verder in je oude, die loopt inmiddels prima, Game PC intel 800 euro.

Slotje.

[ Voor 28% gewijzigd door br00ky op 29-10-2014 07:54 ]

Dit topic is gesloten.