Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
VMware, Virtualbox, Hyper-v.
Enige limitatie van instellen van hardware lijkt mij de HDD, als de host op een SSD draait zal de VM natuurlijk ietsje sneller zijn dan op een HDD.
Enige limitatie van instellen van hardware lijkt mij de HDD, als de host op een SSD draait zal de VM natuurlijk ietsje sneller zijn dan op een HDD.
Coding in the cold; <brrrrr />
Verwijderd
VM, een 'test' systeem, met bijvoorbeeld hardware dat je bij elke test kunt wijzigen, of bijv BES, maar dat werkt niet op basis van clocks maar op basis van usage.
VirtualBox heeft de mogelijkheid om een percentage van je CPU te geven (afhankelijk van hoeveel cores je 'm toekent). Geef je 'm 1 core en is je CPU 2,4 GHz, dan kan je 'm als 1,2 GHz laten draaien door 'm 50% te geven, ipv de standaard 100%. Geen idee of VMWare 't heeft, maar VB is gratis.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Bedankt voor deze tips. Ik zal hiernaar kijken !
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Met de AMD Overdrive tool kan je bijna realtime je CPU/GPU snelheid aanpassen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1