Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Apple Watch accu nieuws waar is het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Met een Apple Watch kan je nou eenmaal veel en veel meer dan een Android Wear, dus wat is de news? Bovendien is het geen eerlijke vergelijking omdat de Watch veel meer gebruiksmogelijkheden heeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 11:33 ]

Verwijderd

Je kan zelf nieuwsubmitten.
De nieuwswaarde, tja dit is wat door vriend en vijand verwacht werd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de nieuwswaarde nog altijd hoger dan een gerucht over een Oppo telefoon :/.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Mja, het is hetzelfde als android wear qua opladen en wel zoals verwacht.

Ondertussen hou ik het wel bij m'n Sony smartwatch2 die netjes 4 a 5 dagen mee gaat ;)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Apple zei dat al op 11 september en stond het ook in een bericht dat wij toen hebben gebracht. Dat was keurig met bevestiging van Apple, dus Cook herhaalde van de week simpelweg iets dat Apple al eerder zei :)

En dat iedereen het erover heeft, zegt vermoedelijk meer over het geheugen van 'iedereen' dan over de nieuwskeuzes van Tweakers :P

[ Voor 7% gewijzigd door arnoudwokke op 29-10-2014 11:45 ]

Verwijderd

En waarom is Tim Cook's coming out letter geen nieuws? Lijkt me toch wel nieuws, zeker aangezien Amerika nog niet zo ver is als Nederland. Dat de CEO van een van de grootste techbedrijven hier zo duidelijk nu mee naar buiten komt, zegt heel veel.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 14:54 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Wat heeft de seksuele geaardheid van Tim Cook te maken met technologie? Niks.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Eens met David, dit is geen nieuws voor ons, dit is voor society rubrieken. Iemands seksuele geaardheid heeft geen enkele relevantie op welk technologisch vlak dan ook.

On an offtopic side note: ik vind het triest dat iemands geaardheid nieuws zou moeten zijn, maar onze maatschappij is kennelijk nog op de plek dat hetero zijn default is.
Pagina: 1