Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Idee]: Best Buy Tablet.

Pagina: 1
Acties:

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-11 22:09
Ik hoop dat ik hier goed zit om dit topic te starten 8)7

Maar ik had een idee en wie weet is het een goed idee dus ik deel het maar!

Ik ben zelf namelijk op zoek naar een fatsoenlijke tablet maar ik wil daar niet zo belachelijk veel geld uitgeven dus het wordt geen iPad of Samsung.
En nu zag in in het mobiele aankoopadviesforum (waar ik overigens ook zelf een topic heb gestart) dat ik niet de enige was met deze eisen.

Dus nu is mijn idee het volgende:een Best Buy maken voor tablets groter dan, laten we zeggen, 9" onder de +- 300-350 euro.
Als iemand aanvullingen heeft post het dan gerust! :)

Oh en als iemand mij nog wilt helpen met mijn tablet zoektocht dan is dit mijn topic in het andere forum: Jamesl in "Ik zoek een tablet! Maar welke?"

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je bedoelt iets als reviews: Tweakers Koophulp voor tablets? Want die heeft de redactie al geschreven. Sowieso schop ik het topic even hun kant op, want daar past het meer. Lieve Adjes => Geachte Redactie

Overigens, voor de duidelijkheid, die hulp vind je terug op http://tweakers.net/pricewatch/.

[ Voor 12% gewijzigd door Dirk op 29-10-2014 08:04 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
http://tweakers.net/categorie/822/tablets/bestbuy/

De redactie is hem zelfs al voor geweest :)

• Jamesl
@Dirk
Nee ik bedoel echt een Best Buy waarin zij moet concrete voorbeelden komen en uitleggen waarin dit een goeie koop is zoals de link die Misha hierboven al gaf maar dan juist voor goedkopere tablets.

Want dat zijn tablet boven de 9.7" maar hebben allemaal een prijs van boven de 400 euro (de Xperia Z2 tablet dan 375) en ik bedoelde meer de prijscategorie onder de 300-350 :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jamesl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:29:
@Dirk
Nee ik bedoel echt een Best Buy waarin zij moet concrete voorbeelden komen en uitleggen waarin dit een goeie koop is zoals de link die Misha hierboven al gaf maar dan juist voor goedkopere tablets.
Maar dan vraag je eigenlijk of anderen het harde werk voor je gaan doen, zodat je zelf niets hoeft te doen? Wat let je om zelf op zoek te gaan, reviews te lezen en je in de materie te verdiepen?

Je komt dan toch akelig dicht bij het presenteerblaadje-concept :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De best buy bevat twee secties, heb je http://tweakers.net/categ...mma-7-inch-of-kleiner%29/ bekeken?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Jamesl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:29:
@Dirk

Want dat zijn tablet boven de 9.7" maar hebben allemaal een prijs van boven de 400 euro (de Xperia Z2 tablet dan 375) en ik bedoelde meer de prijscategorie onder de 300-350 :)
Misschien zijn er dan wel geen goede tablets van boven de 9.7" en tussen de 300 en de 350 euro en doe je er verstandig aan om een kleine honderd euro meer uit te geven? ;)

• Jamesl
gambieter schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:
[...]

Maar dan vraag je eigenlijk of anderen het harde werk voor je gaan doen, zodat je zelf niets hoeft te doen? Wat let je om zelf op zoek te gaan, reviews te lezen en je in de materie te verdiepen?

Je komt dan toch akelig dicht bij het presenteerblaadje-concept :)
Dat weet ik maar persoonlijk vind ik het lastig om die onbekende tablets te vergelijken.
Vaak hebben ze een voor mij onbekende SOC en weet ik niet hoe die presteert tegenover een andere onbekende SOC, en de benchmarks ermee zijn ook niet vaak betrouwbaar .

Bovendien heeft iemand bij Tweakers daar veel en veel meer verstand van dan ik.

Ik zit er bijvoorbeeld zelf aan te denken om de Pipo P9 te kopen maar ik twijfel nog omdat ik niet zeker weet of die tablet beetje degelijk is en met de reviews schiet ik niet super veel op.
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde fatsoenlijke tablets boven de 9.7" die goedkoper zijn dan die daar staan :)
Misha schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Misschien zijn er dan wel geen goede tablets van boven de 9.7" en tussen de 300 en de 350 euro en doe je er verstandig aan om een kleine honderd euro meer uit te geven? ;)
Ja dat zou je zeggen, maar na zelf onderzoek te doen denk ik dat de Pipo P9 wel redelijk is, en één van de betere onbekende tablets, natuurlijk tipt die niet aan een iPad o.i.d., maar die tablet kan je al kopen voor +-175 euro, doe je daar 100 euro bij dan koop je (zover ik weet) geen betere 9 inch of grotere tablet voor.

[ Voor 35% gewijzigd door Jamesl op 30-10-2014 13:16 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Lees productreviews. Ik heb een EUR <200,00 10" tablet van Lenovo die ik van harte kan aanbevelen. De S6000-L is alleen uitlopend.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1