Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Headset van 160 euro of 30 euro? Geluidskaart ja/nee?

Pagina: 1
Acties:

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
Ik zoek een?
Headset voor gaming en beetje deftig muziek beluisteren (Ik hou van dance, house muziek en ik heb een bose systeem beneden. Ik hou dus wel van goede muziek, mooie balance van lage en hoge tonen.) Verder game ik met vrienden via Teamspeak, zij zullen een goeie micro ook wel appreciëren.

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk. Niet meer dan 200 euro in totaal, maar als het voor 50 euro kan...

Wat heb je zelf al gevonden?
Na lange zoektocht en vergelijken ben ik op deze uitgekomen:
http://tweakers.net/price...nnheiser-pc-360-g4me.html
Erg comfortabel, supergeluidskwaliteit, goede micro, mooi design.

Maar... Mijn vrienden hebben deze:
http://tweakers.net/price...al1ty-gaming-headset.html
Erg comfortabel, geluidskwaliteit is heel goed, micro vind ik goed klinken (ik hoor hem via teamspeak), design vind ik lelijk.
Hij gebruikt deze headset wel in combinatie met deze geluidskaart:
http://www.alternate.be/html/product/45657

Mijn geluidskaart is onboard en mijn moederbord is dit:
http://tweakers.net/price...ga-z97p-d3/specificaties/
( Dat is dus een Realtek ALC887 die 8.1 audio ondersteund )

Welke vragen heb je hier nog over?
- Zou die sennheiser veel beter zijn als die Creative?
- Heb ik die geluidskaart nodig of is mijn onboard goed genoeg (of een andere geluidskaart)?
- Raden jullie eventueel een andere headset aan?

Wat ik belangrijk vind:
- Draagcomfort (ik draag hem toch soms vele uren aan 1 stuk)
- Uiterlijk (Liever een minder opvallend design)
- Geluidskwaliteit moet niet top zijn, maar wel gewoon deftig
- Indien mogelijk een gesloten design

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-11 21:10
mischien de http://tweakers.net/product/392831/jbl-synchros-e50-bt/
ik heb hem zelf net bestelt

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:18
In mijn ogen is het met geluid altijd heel persoonlijk.

Ik zou gewoon de dichtsbijzijnde mediamarkt/BCC of wat dan ook inlopen. Die hebben vaak een hele muur met van die koptelefoons. Kan je goed vergelijken, luisteren wat je zelf mooi vindt, voelen wat goed om je hoofd zit etc.

Microfoons van headsets zit volgens mij niet heel erg veel verschil in dus daar hoef je niet heel erg op te letten. (behalve dan dat er een microfoon opzit natuurlijk)
Minder geschikt voor de TS denk ik. Zit namelijk geen microfoon op :)

[ Voor 26% gewijzigd door Pindakaas op 29-10-2014 15:43 ]

don't mind me

• jurriaan10
JeroenF schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:42:
In mijn ogen is het met geluid altijd heel persoonlijk.

Ik zou gewoon de dichtsbijzijnde mediamarkt/BCC of wat dan ook inlopen. Die hebben vaak een hele muur met van die koptelefoons. Kan je goed vergelijken, luisteren wat je zelf mooi vindt, voelen wat goed om je hoofd zit etc.

Microfoons van headsets zit volgens mij niet heel erg veel verschil in dus daar hoef je niet heel erg op te letten. (behalve dan dat er een microfoon opzit natuurlijk)

[...]

Minder geschikt voor de TS denk ik. Zit namelijk geen microfoon op :)
er zit een ingebouwde microfoon in

vraag maar na bij een elektronica winkel :)

• jurriaan10
JBL Synchros Over-Ear Bluetooth hoofdtelefoon (E50BT)

Deel uw afspeellijst. Met stijl
Futuristische, ooromsluitende stereohoofdtelefoon met het beroemde JBL-geluid, uitgerust met ShareMe-technologie via Bluetooth en veelzijdige functies voor mobiele apparatuur - modern, elegant ontwerp tot in alle details.

De nieuwe E50BT combineert de legendarische JBL-geluidskwaliteit met volledige Bluetooth-connectiviteit en veelzijdige functies voor mobiele apparatuur - verpakt in een slanke design, dat niet alleen comfortabel draagt, maar ook een blikvanger is. De JBL-ontwikkelaars hebben grote 50 mm luidsprekers met een overtuigend Pure Bass-vermogen gecombineerd om uw oren met een volumineus frequentiebereik (10 Hz tot 24 kHz) en volle, onvervormde bassen te verwennen.

Bluetooth biedt draadloze verbinding met smartphones, tablets of muziekspelers, terwijl één druk op de knop voldoende is voor handsfree bellen. Gesprekken klinken kristalhelder, dankzij de betrouwbare Pure Konnexx-ruisonderdrukking. En met de geïntegreerde ShareMe-technologie kunt u muziek met vrienden delen en draadloos naar andere met ShareMe uitgeruste hoofdtelefoons streamen. Een oplaadbare lithium-ion-accu werkt 18 uur lang en als de batterij leeg is, kunt u met de meegeleverde AUX-kabel uw luisterervaring zonder onderbreking voortzetten.

De E50BT overtuigt niet alleen met een buitengewone geluidskwaliteit, maar ook met een hoog draagcomfort, mooi uiterlijk en duurzaamheid. De ergonomische hoofdbeugel en beweegbare oorschelpen kunnen individueel worden aangepast en zijn ook na uren luisteren nog onverminderd comfortabel. De comfortabele oorschelpen van zacht kunstleer dragen niet alleen aangenaam, maar onderdrukken betrouwbaar storende omgevingsgeluiden. Door het slanke design van de E50BT en de opvallende kleurcombinaties staat u in het middelpunt.

Handsfree-functie en draadloos muziek streamen met volledige Bluetooth-connectiviteit. Geïntegreerde ShareMe-technologie voor gelijktijdig muziek luisteren op twee met ShareMe uitgeruste hoofdtelefoons
De E50BT is een stijlvolle, draadloze hoofdtelefoon die een uitstekende aanvulling vormt op mobiele apparaten. En met een druk op de knop wordt deze het middelpunt van uw sociale leven: schakel eenvoudig ShareMe in via de geïntegreerde bedieningstoets op de oorschelp en stream uw muziek naar een andere met ShareMe uitgeruste hoofdtelefoon. De E50 is als een fantastisch concert voor twee.

De geïntegreerde, via een USB-aansluiting oplaadbare lithium-ion-accu geeft 18 uur ononderbroken luisterplezier. En als de accu een keer leeg is, maakt de meegeleverde AUX-kabel passief luisteren mogelijk
De hele dag naar muziek luisteren en 's nachts eenvoudig weer opladen - de oplaadbare lithium-ion-accu voorziet de E50 gedurende 18 uur van stroom, en dat is met afstand langste speelduur in zijn categorie. En als de energie een keer op is, luistert u gewoon verder met de meegeleverde AUX-kabel en speelt u uw muziek verder af.

In de oorschelp ingebouwde microfoon met PureKonnexx-echo- en ruisonderdrukking voor handsfree bellen met kristalheldere stemoverdracht
Met de E50 blijft u verbonden in plaats van te worden afgesneden. Wissel naadloos tussen muziek en telefoon met slechts één druk op de knop. Geniet van de kristalheldere verbinding via de geïntegreerde microfoon dankzij de PureKonnexx-echo- en ruisonderdrukking.

Klassieke JBL-geluidskwaliteit met het Pure Bass-vermogen uit hoogwaardige 50 mm luidsprekers biedt over het volledige geluidsspectrum ongestoorde helderheid en krachtige bas
De E50BT imponeert zowel met uitstekende hoge tonen en volle bassen en biedt een aanzienlijk frequentiebereik van 10 Hz tot 24 kHz in de beste geluidskwaliteit weer. De ruime luidsprekers met het JBL Pure Bass-vermogen garanderen een dynamische vervormingsvrije luisterervaring - Hear the Truth.

De ergonomische hoofdbeugel en de met kunstleer gevoerde oorschelpen zijn ultracomfortabel en schermen effectief af van omgevingsgeluiden.
De vederlichte, ergonomisch gevormde hoofdbeugel met de zachte oorkussens van fijn kunstleer bieden ultiem draagcomfort en schermen betrouwbaar alle omgevingsgeluiden af. De in alle richtingen draaiende verbindingsstukken van aluminium zorgen voor uitstekende draageigenschappen door de oorkussens perfect tegen uw oren te houden.

Omvang levering

AUX-kabel
Beknopte handleiding.
Ooromsluitende Bluetooth-hoofdtelefoon JBL E50BT
USB-Aux-laadkabel

ik hoop dat je hier iets aan hebt

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om topics te kicken door binnen 24 uur vaker achter elkaar te posten. Als de laatste reactie van jouw hand is, kun je de post aanpassen met behulp van de "wijzig" knop. Daarnaast is het niet nodig om een complete productomschrijving te posten die je gekopieerd hebt van een site maar kun je natuurlijk volstaan met een link.

• jurriaan10
D vd V dit is een site die alleen toegangkelijk voor de me vaders werk

• GilH
Ik ben hier niet echt veel mee, dit topic mag gesloten worden.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 13:23
Bij de buren van HWI is in ieder geval een tijdje terug een roundup geplaatst: klikkerdeklik.

Wat verder met een headset van belang is, is het draagcomfort. Dit is wel persoonlijk (groot of klein hoofd, veel of weinig haar, wel of geen bril) en dus lastig online te bepalen.

De wijzen komen uit het Oosten!

• GilH
Ik heb de HyperX Cloud gekocht. Deze zou perfect aan mijn wensen moeten voldoen. €79 bij komplett, stevig, goed geluid, hoog draagcomfort, low profile en goede bouwkwaliteit.

• jurriaan10
veel plezier er mee
Pagina: 1