Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Ik heb de melding sinds een paar dagen ook. Kan er op internet niets naders over vinden. Is de gevraagde reset echt nodig? Wie weet hier iets van/over? Mijn provider is Ziggo.
[ Voor 7% gewijzigd door Ricknl2002 op 29-10-2014 21:23 ]
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal.Maar waar is die tuner precies voor,en wat veranderd er dadelijk.Heeft dit iets te maken met het kijken via een CI+ module?
DVB-T is tv-signaal via de ether, in Nederland ook wel DigiTenne genoemd. Voor DigiTenne heb je inderdaad een KPN CI+ module en smartcard nodig om de zenders te kunnen ontvangen. Volgens de mededeling houdt DigiTenne op te bestaan, ik kan echter niet vinden of dat waar is of niet.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:03:
Hier hetzelfde verhaal.Maar waar is die tuner precies voor,en wat veranderd er dadelijk.Heeft dit iets te maken met het kijken via een CI+ module?
Ik heb een foto gemaakt van de webpagina met informatie over die melding, zal die hier zsm posten.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Ik krijg die melding ook. Is het mogelijk om dit te stoppen? Weet iemand dat?
ik dacht in het bericht te lezen dat het tot 9-11-2014 gemeld wordt. (ik krijg het bericht ook steeds op mijn tv)
Ook ik krijg het bericht - en het komt iedere paar dagen terug.
Heb niets kunnen vinden op Internet hierover - en digitenne kun je nog steeds aanschaffen. Vreemd dit!
Heb niets kunnen vinden op Internet hierover - en digitenne kun je nog steeds aanschaffen. Vreemd dit!
Hier ook deze melding, ik ben er nog niet achter hoe ik deze kan verwijderen.
Ik heb op mijn Samsung series 8000 de melding kunnen verwijderen. Bij de menukeuze "Status" worden dit soort meldingen weergegeven en kun je ze verwijderen.
Verwijderd
Zelfde melding hier, ik kijk met CI+/Ziggo. Melding komt idd steeds terug.
Er staan twee knoppen bij de melding, Meer Weergeven en Sluiten. Als ik op Meer Weergeven druk wordt het beeld zwart en gaat de TV automatisch uit. Daar gaat dus ook iets fout. Wat zou er moeten gebeuren als ik op die knop druk? En hoe is dit automatisch uitgaan op te lossen?
Er staan twee knoppen bij de melding, Meer Weergeven en Sluiten. Als ik op Meer Weergeven druk wordt het beeld zwart en gaat de TV automatisch uit. Daar gaat dus ook iets fout. Wat zou er moeten gebeuren als ik op die knop druk? En hoe is dit automatisch uitgaan op te lossen?
Bij mij wordt de browser geopend en kom je op een servicepagina van Samsung waar meer informatie staat.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:58:
Zelfde melding hier, ik kijk met CI+/Ziggo. Melding komt idd steeds terug.
I intend to live forever. So far, so good.
Ik heb de melding ook. Ik heb alleen WiFi dus geen kabel. Ik heb een Reset gedaan en de snoer uit de stopcontact gehaald maar met geen succes. Wel zag ik via settings een BIT Error. Dit ga ik onderzoeken. Mijn TV gaat om de 30 sec t/m 1 min geen beeld.
De optie Status blijkt toch niet de oplossing zoals ik eerder schreef. De melding kwam gisterenavond toch weer terug.
Ik heb zelf deze melding ook gehad, inmiddels is deze vervangen door "smarthub is verbeterd".
Erg storend vind ik persoonlijk. Verwijderen lijkt inderdaad niet te helpen.
Erg storend vind ik persoonlijk. Verwijderen lijkt inderdaad niet te helpen.
Storend? Valt toch wel mee. Bij mij zie ik hem heel enkel en dan alleen maar voor een sec. of 5. Daarna geen last meer. Als dat storend is ...
Verwijderd
Ik had deze melding ook, weet alleen niet meer welke instelling ik moet wijzigen. Iemand anders misschien?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 22:21 ]
Pagina: 1