Halllo, ik heb momenteel een bestaand systeem van een paar jaar oud en ik vroeg me af wat m'n mogelijkheden waren als ik dit zou upgraden en of ik enkele componenten nog kan hergebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
High end gaming, films, internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zie lijstje bestaand systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben redelijk tevreden van intel, gigabyte en nvidia maar sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid hoeft niet ultrastil te zijn
Hieronder het lijstje van m'n bestaande systeem:
Ik heb expres geen lijstje gezet met componenten die ik zou willen kopen omdat ik eerst wat advies van jullie zou willen. Is het bijvoorbeeld de moeite om een volledig nieuw moederbord/processor en videokaart aan te schaffen en dit te vervangen in m'n huidig systeem of kom ik bijvoorbeeld met een nieuwe grafische kaart toe. Het is m'n eerste keer op dit forum dus ik weet niet goed of ik hier met mijn vraag echt terechtkan. Tips en kritiek zijn altijd welkom zolang deze onderbouwend zijn
Alvast vriendelijk bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
High end gaming, films, internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zie lijstje bestaand systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben redelijk tevreden van intel, gigabyte en nvidia maar sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid hoeft niet ultrastil te zijn
Hieronder het lijstje van m'n bestaande systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 960 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-X58A-UD3R | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gainward GeForce GTX 670 2GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue SATA 3 Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Three Hundred | € 53,16 | € 53,16 |
| 6 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/2G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX650 V2 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 65,16 | |
Ik heb expres geen lijstje gezet met componenten die ik zou willen kopen omdat ik eerst wat advies van jullie zou willen. Is het bijvoorbeeld de moeite om een volledig nieuw moederbord/processor en videokaart aan te schaffen en dit te vervangen in m'n huidig systeem of kom ik bijvoorbeeld met een nieuwe grafische kaart toe. Het is m'n eerste keer op dit forum dus ik weet niet goed of ik hier met mijn vraag echt terechtkan. Tips en kritiek zijn altijd welkom zolang deze onderbouwend zijn
Alvast vriendelijk bedankt