Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Graag advies t.a.v. ASUS F555LD-XX088H of alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• sabine7881
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10-2014
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Bij Mediamarkt heb ik een aanbieding gezien voor een laptop van ASUS F555LD-XX088H voor 569 euro. Wie heeft ervaring met deze laptop of kan me tips geven voor de aankoop van een nieuwe laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor privégebruik. Ik wil in ieder geval Microsoft Office gaan gebruiken. En daarnaast ga ik de laptop met name gebruiken voor bewerken van foto's en monteren van films, het gebruik van internet, downloaden en afspelen van films en muziek.

Wat is je budget?
Ik wil maximaal 750 euro uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, laptop wordt met name thuis gebruikt. Neem deze slechts af en toe mee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel heb ik een HP Pavilion en was daar heel tevreden over. Maar sta ook zeker open voor andere alternatieven.

• pierw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-11 15:42
Hallo Sabine,

De laptop is net nieuw, het leek mij een leuke aanbieding dus heb er maar één besteld. Mijn punt is dat er waarschijnlijk nog geen ervaringen met deze specifieke laptop zijn. Wel heb ik zelf goede ervaringen met Asus.

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd, het leek me een aardige aanbieding, zeker gelet op het processortype (I7) . Maar op de site van Asus kom ik het typenummer niet tegen.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Dan is deze leuker:
Dell 5547
- i7-4510u processor
- 8 gb ram geheugen (2x4)
- AMD Radeon™ HD R7 M265 2GB DDR3 videokaart
- 1 TB harde schijf
- 1366x768 schermresolutie
- 15,6 inch
- Na 10% vipkorting 495 euro

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 08:52
Ik heb even de aanbieding gekeken bij MM, en het ziet er leuk uit, zo'n bijna 600 euro laptop bij hun. Voor nog geen 600 Euro een i7? Doen, nee echt niet. Een i7 met een aparte grafische kaart en een 768p beeldscherm is weggegooid geld.
Het budget is 750 Euro, ik weet niet of daar nog een Office pakket uit gefinancierd moet worden, maar ik zat eerder aan deze Lenovo te denken. Als je uit dat budget inderdaad een Officepakket moet halen, zou ik eerder voor LibreOffice gaan, en het geld wat je hebt, in je hardware stoppen.

Die Lenovo heeft een 1080p scherm, een snellere GPU (die ook een waarde heeft vanwege het scherm) 8 GB Ram en een hybride harddisk van een TB.

Voor die 750 zou ik hem via Computerland laten bezorgen, die doen het beter dan Max ICT

[ Voor 0% gewijzigd door Johannes77 op 29-10-2014 23:13 . Reden: Cursief gemaakt ]

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Verwijderd

@Johannes.

Dank voor de info. Ondanks de hogere prijs lijkt het toch een sterke aanbieding. Ook deze laptop zie ik niet op de site van Lenovo.
Iemand enig idee. (Te nieuw?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 16:10 ]

• HV094
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-03 12:31
Johannes77 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:12:
Ik heb even de aanbieding gekeken bij MM, en het ziet er leuk uit, zo'n bijna 600 euro laptop bij hun. Voor nog geen 600 Euro een i7? Doen, nee echt niet. Een i7 met een aparte grafische kaart en een 768p beeldscherm is weggegooid geld.
Waarom is het weggegooid geld? het beeld scherm is misschien niet het beste maar wat is er mis met de CPU en GPU? zit zelf namelijk ook te overwegen om hem te komen. tenzij ik nog een beter tegen kom van onder de 600 euro...?
Pagina: 1