Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een simpel 2.1 setje voor in mijn computerkamer (kleine ruimte). Ben geen groot muziekfanaat, beetje hardstyle en Q-Music staan er met name aan.
Er moet een afstandsbediening bij zitten, bedraad is prima. Liefst met regeling voor volume, bass en treble. Aux boeit niet.
Wat is je budget?
Max € 50
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Heb op dit moment een Hercules XPS 2.100 Silver setje. 12,5 watt RMS. Bevalt goed, behalve dat de sub bromt na 10 jaar gebruik. Tijd om te vervangen dus.
Wat heb je zelf al gevonden?
Teveel, heb er geen verstand van
Welke vragen heb je hier nog over?
Enkel wat ik dan moet kopen
Ik zoek een?
Een simpel 2.1 setje voor in mijn computerkamer (kleine ruimte). Ben geen groot muziekfanaat, beetje hardstyle en Q-Music staan er met name aan.
Er moet een afstandsbediening bij zitten, bedraad is prima. Liefst met regeling voor volume, bass en treble. Aux boeit niet.
Wat is je budget?
Max € 50
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Heb op dit moment een Hercules XPS 2.100 Silver setje. 12,5 watt RMS. Bevalt goed, behalve dat de sub bromt na 10 jaar gebruik. Tijd om te vervangen dus.
Wat heb je zelf al gevonden?
Teveel, heb er geen verstand van
Welke vragen heb je hier nog over?
Enkel wat ik dan moet kopen