Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07 09:48
Hallo tweakers,

Ik zoek een?
Ik ben op dit moment op zoek naar een home cinema set.

Wat is je budget?
Tussen de 300-400 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal worden gebruikt voor series / films

Wat heb je zelf al gevonden?
http://www.homecinemacent...855/philips-htb3550g.html, dit is wat ik op dit moment heb gevonden

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een redelijk setje, hoef niet het beste van het beste te zijn. Nu zag ik bovenstaande set, en vroeg mij af of dit een redelijke set is om te kopen? De reden dat ik een philips wil is omdat ik ook een tv heb van hun. Aangezien ze dan met elkaar kunnen praten? geluid en het aan/uitzetten ervan

Als jullie beter advies of setjes hebben, zie ik ze graag voorbij komen

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Tsja, dit soort setjes van Philips, LG, Sony doen mij persoonlijk nooit zo veel. Nadruk op styling en geluidskwaliteit is een ondergeschoven kindje. Ook qua de hoeveelheid aansluitingen houdt het veelal niet over en eventueel later uitbreden is al helemaal out of the question. Voor films/series zal een dergelijke set qua geluid nog wel gaan, als je muziek wilt luisteren wordt het al stukken minder. Ik zou dan eerder iets als een Onkyo HT-S4505 kopen (om maar een voorbeeld te noemen). Dan heb je een volwaardige receiver met veel meer opties en - als je wilt - kan je later nog eens de speakers vervangen. De front speakers van de Philips zijn groot, maar ze hebben niet de voordelen die grotere speakers veelal met zich meebrengen, dit is puur gedaan voor de looks. Maar alle opgegeven specificaties mag je met een berg zout nemen. Termen als "Full-range woofer van 3-inch", "1000 Watt RMS vermogen" of de subwoofer die tot 20 hz zou spelen, allemaal pure marketing. Dat vermogen is al bij 10% THD, maar dan nog zal het niet worden gehaald. Enige reden om die Philips te kiezen is inderdaad HDMI CEC, maar staar je daar niet te blind op aangezien het lang niet bij elk apparaat goed werkt, al heb je met Philips - Philips wel kans op een betere werking. Het zou voor mij nooit de reden mogen zijn om voor een set te kiezen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.