Ik wil een tweetal draadloze microfoons kopen (SKYTEC STWM712) en deze op mijn versterker aansluiten (Pioneer VSX-921)
Nu ben ik niet zo'n audiofiel, dus ik moet me er in verdiepen om ervoor te zorgen dat het gaat werken.
De ontvanger van de microfoons heeft de volgende aansluitingen:
- XLR
- Jack 6.3 mm
Mijn versterker heeft voornamelijk tulp aansluitingen.
Zit er kwaliteitsverschil tussen het gebruik van deze 2 aansluitingen ?
Ik moet een conversie maken van xlr of jack naar tulp, nu zie ik op de site zo'n adapter (klein blokje) met een jack 6.3 mm aansluiting naar 2 vrouwelijke tulp aansluitingen. ik heb zelf nog wel een tulpkabeltje liggen, die kan ik daar dan weer op aanluiten.
In de beschrijving van deze adapter staat MONO, houd dat in dat de kwaliteit minder is dan stereo ?
RED SOUND 6.3MM MONO JACK PLUG TO 2 X RCA PHONO SOCKETS
Welk van de 2 aansluitingen kan ik het beste gebruiken ? (Jack of XLR)
Nu ben ik niet zo'n audiofiel, dus ik moet me er in verdiepen om ervoor te zorgen dat het gaat werken.
De ontvanger van de microfoons heeft de volgende aansluitingen:
- XLR
- Jack 6.3 mm
Mijn versterker heeft voornamelijk tulp aansluitingen.
Zit er kwaliteitsverschil tussen het gebruik van deze 2 aansluitingen ?
Ik moet een conversie maken van xlr of jack naar tulp, nu zie ik op de site zo'n adapter (klein blokje) met een jack 6.3 mm aansluiting naar 2 vrouwelijke tulp aansluitingen. ik heb zelf nog wel een tulpkabeltje liggen, die kan ik daar dan weer op aanluiten.
In de beschrijving van deze adapter staat MONO, houd dat in dat de kwaliteit minder is dan stereo ?
RED SOUND 6.3MM MONO JACK PLUG TO 2 X RCA PHONO SOCKETS
Welk van de 2 aansluitingen kan ik het beste gebruiken ? (Jack of XLR)