Hallo allemaal!,
Ik zou graag advies willen over een nieuwe gaming/dagelijkse desktop die ik vele jaren wil gaan gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik zou graag af en toe willen gamen op goede settings, en ook het dagelijkse surfen/werk goed kunnen doen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
- Natuurlijk gamen en ook het dagelijks surfen. Videobewerken doe ik niet aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Tussen de € 750 en € 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ja, randapparatuur. ( 2x23'' monitors, toetsenbord en muis en natuurlijk speakers!)
Qua componenten van mijn oude desktop denk ik niet dat er veel in het nieuwe systeem gaat werken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een goeie CPU, GPU en aardig wat geheugen, voor de rest laat ik me graag adviseren!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Ik zou graag een Intel CPU willen, voor de rest qua merken zou het mij niet uitmaken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Graag een stille computer die niet veel geluid maakt bij surfen of vrij intensief gamen.
Ga je overklokken?
- Denk niet dat het nodig zou moeten zijn, en heb het ook nog nooit gedaan en de behoefte aan gehad.
Dit is het lijstje wat ik tot nu toe heb ( met dank aan JST94)
Misschien heeft iemand andere suggesties? Of wat misschien beter kan?
Ik had eerst deze CPU gezien: pricewatch: Intel Core i5 3570 Boxed
Hiermee wist ik niet welk moederbord hier het beste bij paste. Of is de CPU uit het lijstje beter?
Qua prijs/prestatie?
Mvg,
Kay
Ik zou graag advies willen over een nieuwe gaming/dagelijkse desktop die ik vele jaren wil gaan gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik zou graag af en toe willen gamen op goede settings, en ook het dagelijkse surfen/werk goed kunnen doen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
- Natuurlijk gamen en ook het dagelijks surfen. Videobewerken doe ik niet aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Tussen de € 750 en € 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ja, randapparatuur. ( 2x23'' monitors, toetsenbord en muis en natuurlijk speakers!)
Qua componenten van mijn oude desktop denk ik niet dat er veel in het nieuwe systeem gaat werken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een goeie CPU, GPU en aardig wat geheugen, voor de rest laat ik me graag adviseren!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Ik zou graag een Intel CPU willen, voor de rest qua merken zou het mij niet uitmaken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Graag een stille computer die niet veel geluid maakt bij surfen of vrij intensief gamen.
Ga je overklokken?
- Denk niet dat het nodig zou moeten zijn, en heb het ook nog nooit gedaan en de behoefte aan gehad.
Dit is het lijstje wat ik tot nu toe heb ( met dank aan JST94)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 369,95 | € 369,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,40 | € 22,40 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 981,88 | |
Misschien heeft iemand andere suggesties? Of wat misschien beter kan?
Ik had eerst deze CPU gezien: pricewatch: Intel Core i5 3570 Boxed
Hiermee wist ik niet welk moederbord hier het beste bij paste. Of is de CPU uit het lijstje beter?
Qua prijs/prestatie?
Mvg,
Kay