Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Ik heb een Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 4G + T mobile 4G data abbo.
Ik kan in de settings alleen kiezen voor 3G en GSM. 4G modus is niet te selecteren.
Ben hiermee naar de T mobile shop gegaan en hier wordt mij aangegeven dat deze functie via een software update moet worden geactiveerd en dat de software update later dit jaar verschijnt.. op google kan ik hierover niks vinden. ook op de site van samsung nederland niet.

heb samsung nederland gemail maar die reageren blijkbaar niet..

wie van jullie heeft de zelfde tablet? graag hoor ik of jullie wel 4G kunnen activeren..

:)

de opties bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rTTI1GU.png

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 28-10-2014 17:26 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10
Hmm, vreemd dat ze zo'n ding op de markt gooien en adverteren met 4G terwijl dat blijkbaar nog geactiveerd moet worden. Kun je bij toestel informatie kijken welke Android versie je draait? Voor zover ik op sammobile.com/firmware kan vinden zou de laatste versie 4.4.2 moeten zijn maar die dateert van mei dit jaar. Je zou met Kies kunnen kijken of er al een nieuwe update beschikbaar is.

Ik weet verder niet hoe lang je al de tablet al in je bezit hebt maar mocht je hem net hebben en veel waarde hechten aan 4G dan zou ik dat ding gewoon terugbrengen en ruilen voor een tablet die wél 4G doet, deze tablet voldoet immers (nog) niet aan de opgegeven specificaties en als je op Samsung moet wachten voor updates dan kan het nog wel even gaan duren vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:29
hier hetzelfde probleem gehad met de 8.4 pro 4g versie. kpn, vodafone doen het wel met 4g erin, tmobile niet.
heb er zelf een custom rom opgezet en nu werkt het wel.
Heel slordig dat het nog steeds niet werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Jorick schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:38:
Hmm, vreemd dat ze zo'n ding op de markt gooien en adverteren met 4G terwijl dat blijkbaar nog geactiveerd moet worden. Kun je bij toestel informatie kijken welke Android versie je draait? Voor zover ik op sammobile.com/firmware kan vinden zou de laatste versie 4.4.2 moeten zijn maar die dateert van mei dit jaar. Je zou met Kies kunnen kijken of er al een nieuwe update beschikbaar is.

Ik weet verder niet hoe lang je al de tablet al in je bezit hebt maar mocht je hem net hebben en veel waarde hechten aan 4G dan zou ik dat ding gewoon terugbrengen en ruilen voor een tablet die wél 4G doet, deze tablet voldoet immers (nog) niet aan de opgegeven specificaties en als je op Samsung moet wachten voor updates dan kan het nog wel even gaan duren vrees ik.
draai de laatste versie..
heb hem al een tijdje (sinds launch) t mobile 4G werkt pas net waar ik woon dus kon het eerder nog niet constateren. heel slecht idd...
krotwijk schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:01:
hier hetzelfde probleem gehad met de 8.4 pro 4g versie. kpn, vodafone doen het wel met 4g erin, tmobile niet.
heb er zelf een custom rom opgezet en nu werkt het wel.
Heel slordig dat het nog steeds niet werkt!
jah.. heb ik ook aan zitten denken.. wist alleen niet of dat het probleem ging oplossen. blijkbaar wel dus bedankt :)

UPDATE: probleem opgelost, er is idd een update door samsung uitgebracht die t probleem opgelost heeft :+

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 08-11-2014 11:26 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB