Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

layout bugje?

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Vanmorgen vroeg (tot 0800) was er niks aan de hand, maar toen ik net thuiskwam en de boel F5'de zag ik dat het trackerknopje is vervangen door een knop met 3 horizontale strepen en op de active topics pagina staan de subfora ineens niet meer vermeld.

Edit: en de balk met de nieuws/reviews/pw/V&A knoppen blijft continu boven in beeld en zijn daarnaast de smileys ineens een stuk naar links verschoven :S

Is er vandaag iets verandert mbt layout?

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 28-10-2014 14:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
De menu bar blijft hier ook permanent in beeld nu, ik kan me niet herinneren dat dat vroeger ook zo was?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klinkt alsof je op een mobiele view terecht gekomen bent. Welke device grade hebben jullie?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:30.0) Gecko/20100101 Firefox/30.0

Je wordt herkend als:

Browser-id: firefox,30:windowsnt,6.1
Browser: Firefox 30
Platform: Windows 7
Mobile device: NEE
Javascript: JA

Automatisch
Schaal de website automatisch op basis van de schermresolutie van je apparaat.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Raven schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:36:
Is er vandaag iets verandert mbt layout?
Ja: plan: Development-round-up - Iteratie #59

Zo te lezen zit je nu op grade B wat waarschijnlijk betekent dat je, op de desktop, je browser hebt draaien in een scherm kleiner dan 1034 pixels breed.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dat zou kunnen, ik laat FF de rechterhelft van de 1920 pixels beschikbare horizontale ruimte innemen. Tot vanmorgen gaf dat geen problemen.

Nu staat het (door mij) geforceerd op "Desktop schermen (16" en groter)" , en lijkt weer normaal, op de balk bovenaan die in beeld blijft staan.

edit: En de instelling daarvoor is gevonden, las dat meer GoTters commentaar gaven en toen wees iemand op die instelling.

edit2: Waar staan die grade letters? :?

edit3: En hoe kom je eigenlijk bij http://tweakers.net/devicedetect/ zonder Google te hoeven gebruiken? :P

[ Voor 81% gewijzigd door Raven op 28-10-2014 17:41 ]

Oscar Wilde

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Raven schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:41:
...

edit2: Waar staan die grade letters? :?

edit3: En hoe kom je eigenlijk bij http://tweakers.net/devicedetect/ zonder Google te hoeven gebruiken? :P
2: Er zijn grade A t/m D. A is de standaard desktop-versie en D is de kleinste versie voor smartphones. Waar precies de grenzen liggen voor de verschillende grades weet ik zo niet, maar als je het scherm op je desktop smaller maakt, kun je zien wat er wanneer veranderd ;).

3: In de footer staat als tweede linkje een linkje naar de weergaveopties ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Het zou handig zijn als dat vermeld wordt op http://tweakers.net/devicedetect/ , volgens mij heeft dat er tot een tijdje terug ook wel gestaan volgens mij, maar nu niet (meer).

Ah, zo leer ik nog eens wat. (En dat terwijl ik hier al bijna 10 jaar zit... :X )

Oscar Wilde

Pagina: 1